Elli yılı aşkın süredir Türkiye de verilen iletişim eğitiminin kurumsallaşması yanında sayıları devamlı olarak artan iletişim fakültelerinde eğitim kadrosunun konumunu belirlemek bakımından bu çalışma gerçekleştirilmiştir. Eğitici kadronun eğitiminin kurumsallaşmamakla birlikte sürmesine karşın, eğitim kadrosunun yetiştirilmesinin zaman aldığı, bazı fakültelerde kadronun yeterli sayıda olmasını, bazılarında ise eksik veya az öğretim üyesinin bulunmasını beraberinde getirdiği görülmüştür. Bu durumun devam edeceğini söylemenin hatalı olmayacağını vurgulamanın önemi ise ortadadır.
This study is realised to examine the academic staff of communication faculties which increase as number, as well as the institutionalisation of communication education which has a history more than 50 years in Turkey. The education of staff is maintained without institutionalisation; upbringing educational staff takes time. While some faculties have sufficient members, the others have less. It is important to emphasise that this situation will continue.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Cultural Studies |
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2006 |
Published in Issue | Year 2006 Volume: 9(1) Issue: 17 |