BibTex RIS Cite

ANDREY NİKOLAYEVİÇ KONONOV’UN İLMÎ ÇALIŞMALARI VE ÖĞRETMENLİK FAALİYETLERİ ÜZERİNE*

Year 2004, Volume: 6 Issue: 11, 209 - 215, 01.08.2004

ANDREY NİKOLAYEVİÇ KONONOV’UN İLMÎ ÇALIŞMALARI VE ÖĞRETMENLİK FAALİYETLERİ ÜZERİNE*

Year 2004, Volume: 6 Issue: 11, 209 - 215, 01.08.2004
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

S N İvanov This is me

Publication Date August 1, 2004
Published in Issue Year 2004 Volume: 6 Issue: 11

Cite

APA İvanov, S. N. (2004). ANDREY NİKOLAYEVİÇ KONONOV’UN İLMÎ ÇALIŞMALARI VE ÖĞRETMENLİK FAALİYETLERİ ÜZERİNE*. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(11), 209-215.
AMA İvanov SN. ANDREY NİKOLAYEVİÇ KONONOV’UN İLMÎ ÇALIŞMALARI VE ÖĞRETMENLİK FAALİYETLERİ ÜZERİNE*. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. August 2004;6(11):209-215.
Chicago İvanov, S N. “ANDREY NİKOLAYEVİÇ KONONOV’UN İLMÎ ÇALIŞMALARI VE ÖĞRETMENLİK FAALİYETLERİ ÜZERİNE*”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6, no. 11 (August 2004): 209-15.
EndNote İvanov SN (August 1, 2004) ANDREY NİKOLAYEVİÇ KONONOV’UN İLMÎ ÇALIŞMALARI VE ÖĞRETMENLİK FAALİYETLERİ ÜZERİNE*. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 11 209–215.
IEEE S. N. İvanov, “ANDREY NİKOLAYEVİÇ KONONOV’UN İLMÎ ÇALIŞMALARI VE ÖĞRETMENLİK FAALİYETLERİ ÜZERİNE*”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 6, no. 11, pp. 209–215, 2004.
ISNAD İvanov, S N. “ANDREY NİKOLAYEVİÇ KONONOV’UN İLMÎ ÇALIŞMALARI VE ÖĞRETMENLİK FAALİYETLERİ ÜZERİNE*”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6/11 (August 2004), 209-215.
JAMA İvanov SN. ANDREY NİKOLAYEVİÇ KONONOV’UN İLMÎ ÇALIŞMALARI VE ÖĞRETMENLİK FAALİYETLERİ ÜZERİNE*. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;6:209–215.
MLA İvanov, S N. “ANDREY NİKOLAYEVİÇ KONONOV’UN İLMÎ ÇALIŞMALARI VE ÖĞRETMENLİK FAALİYETLERİ ÜZERİNE*”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 6, no. 11, 2004, pp. 209-15.
Vancouver İvanov SN. ANDREY NİKOLAYEVİÇ KONONOV’UN İLMÎ ÇALIŞMALARI VE ÖĞRETMENLİK FAALİYETLERİ ÜZERİNE*. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;6(11):209-15.