“Collaborative Commerce An Over View Of The New C-Commercee Quatıon”, Collaborative Commerce Summit The Power of E-Partner Shipsc, Chicogo IL (April 17-19, 2001).
AKIN Bahadır, “2000 Yıllara Doğru Bilgi Toplumu Üzerine Genel Bir Değerlendirme ve Bilgi Ekonomisinin Özellikleri”, Verimlilik Dergisi, 1(1999), s. 67-75.
AKIN Bahadır, Yeni Ekonomi, (Çizgi Ya. No. 39/9 Konya, 2001) s. 1-5.
AYDIN Mehmet Nazif -Okan GERAY-Ayşegül TOKER, “Stratejik Bilgi Yönetim Süreci için Bir Altyapı”, 10-11 Mayıs I. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi Bildiriler Kitabı, Hereke-Kocaeli, 2002, s. 517-527.
COLLINS Graham, “From E-Commerce to C-Commerce: The Next Evolution”, World Energy, Vol. 5, No. 1 (2002), ss. 2-7.
DOYLE Peter (çev. Gülfidan Barış), Değer Temelli Pazarlama, (Medicat Ya., İstanbul, 2003).
DRUCKER Peter F. (Çev. Mehmet Zaman), Geleceğin Toplumunda Yönetim, (Hayat Ya. No. 152/43, İstanbul, 2003).
DYER JOHN H.., Cho, D.S., Chu, W., Strategic Supplier Segmentation: The Next “Best Practice” In The Supply Chain Management, California Management Rewiew, Vol. 40 No. 2 (1998) , s. 57-77.
HOLSAPPLE Clyde W. -Meenu Singh, “Toward a UniÆed View of Electronic Commerce, Electronic Business, and Collaborative Commerce: A Knowledge Management Approach”, Knowledge and Process Management Vol. 7, No. 3 (2000), s. 151-164.
İNAL M.Emin -Ömür Demirer, “İlişki Pazarlamasına Genel Bir Bakış”, Pazarlama Dünyası, Y. 15, S. 2001/06 (Kasım-Aralık 2001), s. 26-30.
İNAL M.Emin, “İlişki Pazarlaması”, Pazarlama Dünyası, Y. 10, S. 56 (Mart-Nisan 1996), s. 12-17.
İnfomag Dergisi, “Kollektif Ticaret Güç Demektir”, S. 21 (Temmuz 2002), s. 26-33.
PAPATYA Gürcan-Nurhan PAPATYA-A. Buğra HAMŞİOĞLU, “Ekonominin Yenilenen yüzünde E-Ticaret Uygulamaları: Ticaretin Yeni Temellerinin Aranması ve Geleceğine İlişkin Düşünceler-Azerbaycan İmalat işletmelerinin/ Yöneticilerinin Bakış Açılarını İnceleme”, 12-13 Mayıs Qafqaz University Baku Caucasus and Central Asia in The Globalization Process, International Conferance Bildiri Kitabı, s. 97-114.
PAPATYA Nurhan, Sürdürülebilir Rekabette Stratejik Yönetim ve Pazarlama Odağı Kaynak Tabanlılık Görüşü-Kavramsal ve Kuramsal Yaklaşım, (Nobel Ya. No. 550/114, Ankara, 2003).
SIRINIGIDI Rao Subba, “Entreprise Resource Planning in Reengineering Business”, Business Process Management Journal, 6/5 (2000), s. 376-391.
SOCK Hwa Chung -Charles A.Snyder, “ERP Adoption: A Techniological Evolution Approach”, Internetional Journal of Agile Management Systems, 2/1 (2000), s. 24-32.
THURAISINGHAM Bhavani -Amar Gupta-Elisa Bertino-Elena Ferrari, “Collaborative Commerce and Knowledge Management”, Knowledge and Process Management, Vol. 9, No 1 (2002), s 43–53.
“Collaborative Commerce An Over View Of The New C-Commercee Quatıon”, Collaborative Commerce Summit The Power of E-Partner Shipsc, Chicogo IL (April 17-19, 2001).
AKIN Bahadır, “2000 Yıllara Doğru Bilgi Toplumu Üzerine Genel Bir Değerlendirme ve Bilgi Ekonomisinin Özellikleri”, Verimlilik Dergisi, 1(1999), s. 67-75.
AKIN Bahadır, Yeni Ekonomi, (Çizgi Ya. No. 39/9 Konya, 2001) s. 1-5.
AYDIN Mehmet Nazif -Okan GERAY-Ayşegül TOKER, “Stratejik Bilgi Yönetim Süreci için Bir Altyapı”, 10-11 Mayıs I. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi Bildiriler Kitabı, Hereke-Kocaeli, 2002, s. 517-527.
COLLINS Graham, “From E-Commerce to C-Commerce: The Next Evolution”, World Energy, Vol. 5, No. 1 (2002), ss. 2-7.
DOYLE Peter (çev. Gülfidan Barış), Değer Temelli Pazarlama, (Medicat Ya., İstanbul, 2003).
DRUCKER Peter F. (Çev. Mehmet Zaman), Geleceğin Toplumunda Yönetim, (Hayat Ya. No. 152/43, İstanbul, 2003).
DYER JOHN H.., Cho, D.S., Chu, W., Strategic Supplier Segmentation: The Next “Best Practice” In The Supply Chain Management, California Management Rewiew, Vol. 40 No. 2 (1998) , s. 57-77.
HOLSAPPLE Clyde W. -Meenu Singh, “Toward a UniÆed View of Electronic Commerce, Electronic Business, and Collaborative Commerce: A Knowledge Management Approach”, Knowledge and Process Management Vol. 7, No. 3 (2000), s. 151-164.
İNAL M.Emin -Ömür Demirer, “İlişki Pazarlamasına Genel Bir Bakış”, Pazarlama Dünyası, Y. 15, S. 2001/06 (Kasım-Aralık 2001), s. 26-30.
İNAL M.Emin, “İlişki Pazarlaması”, Pazarlama Dünyası, Y. 10, S. 56 (Mart-Nisan 1996), s. 12-17.
İnfomag Dergisi, “Kollektif Ticaret Güç Demektir”, S. 21 (Temmuz 2002), s. 26-33.
PAPATYA Gürcan-Nurhan PAPATYA-A. Buğra HAMŞİOĞLU, “Ekonominin Yenilenen yüzünde E-Ticaret Uygulamaları: Ticaretin Yeni Temellerinin Aranması ve Geleceğine İlişkin Düşünceler-Azerbaycan İmalat işletmelerinin/ Yöneticilerinin Bakış Açılarını İnceleme”, 12-13 Mayıs Qafqaz University Baku Caucasus and Central Asia in The Globalization Process, International Conferance Bildiri Kitabı, s. 97-114.
PAPATYA Nurhan, Sürdürülebilir Rekabette Stratejik Yönetim ve Pazarlama Odağı Kaynak Tabanlılık Görüşü-Kavramsal ve Kuramsal Yaklaşım, (Nobel Ya. No. 550/114, Ankara, 2003).
SIRINIGIDI Rao Subba, “Entreprise Resource Planning in Reengineering Business”, Business Process Management Journal, 6/5 (2000), s. 376-391.
SOCK Hwa Chung -Charles A.Snyder, “ERP Adoption: A Techniological Evolution Approach”, Internetional Journal of Agile Management Systems, 2/1 (2000), s. 24-32.
THURAISINGHAM Bhavani -Amar Gupta-Elisa Bertino-Elena Ferrari, “Collaborative Commerce and Knowledge Management”, Knowledge and Process Management, Vol. 9, No 1 (2002), s 43–53.
Papatya, G., & Papatya, N. (2004). YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(12), 213-224.
AMA
Papatya G, Papatya N. YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. October 2004;6(12):213-224.
Chicago
Papatya, Gürcan, and Nurhan Papatya. “YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi Ve Fırsatların Araştırılması”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6, no. 12 (October 2004): 213-24.
EndNote
Papatya G, Papatya N (October 1, 2004) YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 12 213–224.
IEEE
G. Papatya and N. Papatya, “YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 6, no. 12, pp. 213–224, 2004.
ISNAD
Papatya, Gürcan - Papatya, Nurhan. “YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi Ve Fırsatların Araştırılması”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6/12 (October 2004), 213-224.
JAMA
Papatya G, Papatya N. YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;6:213–224.
MLA
Papatya, Gürcan and Nurhan Papatya. “YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi Ve Fırsatların Araştırılması”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 6, no. 12, 2004, pp. 213-24.
Vancouver
Papatya G, Papatya N. YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;6(12):213-24.