BibTex RIS Cite

PAZARLAMADA YENİ AÇILIM: BİREBİR PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2004, Volume: 5 Issue: 9, 155 - 167, 01.02.2004

References

  • BALLANTYNE, D., (2000), “Internal Relatinoship Marketing: A Strategy for Knowledge Renewal”, The International Journal of Bank Marketing, Vol.18,No.6, s.274-286.
  • “Bir Guru’nun Ardından CRM’e Bakış”, İnfomag Aylık Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, (Nisan: 2001), İstanbul.
  • Capital Aylık Ekonomi Dergisi,(2000), İstanbul.
  • CYR, D., (2000), In Searc Of CRM, Vol, 17, No,1.s., 51-54.
  • DENİZ, R.B., (2002), “Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve Elektronik Ortamda Müşteri İlişkileri Yönetimi (E-CRM) Uygulamalarının İşletmelere Sağladığı Yararlar”, Pazarlama Dünyası Dergisi, İstanbul.
  • “E-İş’te Başarılı Yöneticinin Yol Haritası”,(2001),Globus Aylık Ekonomi Dergisi Eki, İstanbul.
  • ERDOĞAN, İ., (1999), Satış İçin Temel Satıcı Davranışları, İstanbul.
  • ERSOY, N. F., (2002), “Finansal Hizmetlerde Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)”, Pazarlama Dünyası Dergisi, İstanbul.
  • FELDMAN, M. J., (1999), One To One Marketing, Vol,36,No,7.s.,35-38.
  • GALBREATH, J., ROGERS, T., (1999), ”Customer Relationship Leadership:A Leadership and Motivation Model for the twenty-first”, The TQM Magazine, Vo. 11,No.3,s.,161-171.
  • GEL, O.C., (2002), CRM Yolculuğu, İstanbul.
  • İNAL, M.E., (1996), “İlişki Pazarlaması”, Pazarlama Dünyası Dergisi, İstanbul.
  • JOHSON, M., (1996), Gelecek Bin Yılda Yönetim, (Çev.Sinem GÜL),İstanbul.
  • KARABACAKOĞLU,Ç.,(2002),”Çağdaş Pazarlama Yönetiminde Yeni Bir Açılım: Müşteri İlişkileri Yönetimi”,Anahtar Dergisi, Ankara.
  • KIRIM, A., (2001), Strateji ve Bire Bir Pazarlama, İstanbul.
  • KIRIM,A., (2000), ”CRM ile İlgili Bazı Önemli Uyarılar-2”, www.milliyet.com.tr
  • “Kişiselleştirme”, (2001), İnfomag Aylık Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, İstanbul.
  • KOTLER. P., (2000), (Çev. Ayşe ÖZYAĞCILAR),Kotler ve Pazarlama, İstanbul.
  • “Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)”,(2002), Mediacat Aylık Pazarlama İletişimi Dergisi, İstanbul.
  • ODABAŞI, Y., (2000), Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,İstanbul.
  • ÖZGENER, Ş., (2002), ”İç Anadolu Bölgesindeki Küçük ve Orta Boy İşletmelerde Müşteri www.stratejiyonetim.com. Üzerine Bir Araştırma”
  • PAPATYA, G., PAPATYA, N., (2001), ”Rekabet Becerisini Geliştirme Modeli Müşteri İlişkileri Yönetimi”, İnfomag Aylık Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, İstanbul.
  • “Pazarlamada Karlılığınızı Artırmanın 20 Yolu”,(2001), İş Fikirleri Dergisi, İstanbul.
  • PEPPERS, D., (2001), Birebir Pazarlama Yönetimi de Değiştirecek, Capital Aylık Ekonomi Dergisi Eki, İstanbul.
  • PİTTA, D.A., (1999), “Marketing One to One and İts Dependence on Knowledge Discovery in Databases”, Journal of Consumer Marketing, Vol. 15,No.5, s.,468-480.
  • RİCH, M. K., (2000), “The Direction of Marketing Relationships” The Journal of Business & Industrial Marketing, Vol.15, No. s.,170-191.
  • TAŞKIN, E., (2000), Müşteri İlişkileri Eğitimi, İstanbul.
  • TREMBLY, A. C., (2000), Customer Relationship,Vol,104, No,14. s., 52-53.
  • VERHOEF, C.,P., LANGERAK, F.,(2002),”Eleven Misconceptions About Customer Relationship Management”, Business Strategy Review, Vol.,13, No.4, s.,70-76.
  • YERELİ, A.N., (2001),”Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve Günümüz Türkiye’sindeki Yeri”, Yönetim ve Ekonomi Dergisi, Manisa.
  • YOZGAT, U., TACER, M., (2002), ”Müşteri İlişkileri Yönetimi Araçlarından Çağrı Merkezlerinin İşletmeler İçin Stratejik Önemi Uygulamadan Bir Örnek Garanti Bankası Çağrı Merkezi”, 10.Ulusal Yönetim Kongresi Bildiri Kitabı, s., 578-591, Antalya.
  • “Yöneticinin E-iş Rehberi”, (2001), Capital Aylık Ekonomi Dergisi Eki, İstanbul.
  • ZINKHAN, M.G., (2002), “Relationship Marketing:Theory and Implementation”, Journal of Market-Focused Management, Vo l,5, s.,83-89.
  • ZİRELDİN,M., (2000), “Beyond Relationship Marketing: Technologicalship Marketing”, Marketing Intelligence & Planning, Vol. 18, No.1, s.,9-29.
  • www.crminturkey .org www.idea.com

PAZARLAMADA YENİ AÇILIM: BİREBİR PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2004, Volume: 5 Issue: 9, 155 - 167, 01.02.2004

References

  • BALLANTYNE, D., (2000), “Internal Relatinoship Marketing: A Strategy for Knowledge Renewal”, The International Journal of Bank Marketing, Vol.18,No.6, s.274-286.
  • “Bir Guru’nun Ardından CRM’e Bakış”, İnfomag Aylık Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, (Nisan: 2001), İstanbul.
  • Capital Aylık Ekonomi Dergisi,(2000), İstanbul.
  • CYR, D., (2000), In Searc Of CRM, Vol, 17, No,1.s., 51-54.
  • DENİZ, R.B., (2002), “Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve Elektronik Ortamda Müşteri İlişkileri Yönetimi (E-CRM) Uygulamalarının İşletmelere Sağladığı Yararlar”, Pazarlama Dünyası Dergisi, İstanbul.
  • “E-İş’te Başarılı Yöneticinin Yol Haritası”,(2001),Globus Aylık Ekonomi Dergisi Eki, İstanbul.
  • ERDOĞAN, İ., (1999), Satış İçin Temel Satıcı Davranışları, İstanbul.
  • ERSOY, N. F., (2002), “Finansal Hizmetlerde Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)”, Pazarlama Dünyası Dergisi, İstanbul.
  • FELDMAN, M. J., (1999), One To One Marketing, Vol,36,No,7.s.,35-38.
  • GALBREATH, J., ROGERS, T., (1999), ”Customer Relationship Leadership:A Leadership and Motivation Model for the twenty-first”, The TQM Magazine, Vo. 11,No.3,s.,161-171.
  • GEL, O.C., (2002), CRM Yolculuğu, İstanbul.
  • İNAL, M.E., (1996), “İlişki Pazarlaması”, Pazarlama Dünyası Dergisi, İstanbul.
  • JOHSON, M., (1996), Gelecek Bin Yılda Yönetim, (Çev.Sinem GÜL),İstanbul.
  • KARABACAKOĞLU,Ç.,(2002),”Çağdaş Pazarlama Yönetiminde Yeni Bir Açılım: Müşteri İlişkileri Yönetimi”,Anahtar Dergisi, Ankara.
  • KIRIM, A., (2001), Strateji ve Bire Bir Pazarlama, İstanbul.
  • KIRIM,A., (2000), ”CRM ile İlgili Bazı Önemli Uyarılar-2”, www.milliyet.com.tr
  • “Kişiselleştirme”, (2001), İnfomag Aylık Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, İstanbul.
  • KOTLER. P., (2000), (Çev. Ayşe ÖZYAĞCILAR),Kotler ve Pazarlama, İstanbul.
  • “Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)”,(2002), Mediacat Aylık Pazarlama İletişimi Dergisi, İstanbul.
  • ODABAŞI, Y., (2000), Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,İstanbul.
  • ÖZGENER, Ş., (2002), ”İç Anadolu Bölgesindeki Küçük ve Orta Boy İşletmelerde Müşteri www.stratejiyonetim.com. Üzerine Bir Araştırma”
  • PAPATYA, G., PAPATYA, N., (2001), ”Rekabet Becerisini Geliştirme Modeli Müşteri İlişkileri Yönetimi”, İnfomag Aylık Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, İstanbul.
  • “Pazarlamada Karlılığınızı Artırmanın 20 Yolu”,(2001), İş Fikirleri Dergisi, İstanbul.
  • PEPPERS, D., (2001), Birebir Pazarlama Yönetimi de Değiştirecek, Capital Aylık Ekonomi Dergisi Eki, İstanbul.
  • PİTTA, D.A., (1999), “Marketing One to One and İts Dependence on Knowledge Discovery in Databases”, Journal of Consumer Marketing, Vol. 15,No.5, s.,468-480.
  • RİCH, M. K., (2000), “The Direction of Marketing Relationships” The Journal of Business & Industrial Marketing, Vol.15, No. s.,170-191.
  • TAŞKIN, E., (2000), Müşteri İlişkileri Eğitimi, İstanbul.
  • TREMBLY, A. C., (2000), Customer Relationship,Vol,104, No,14. s., 52-53.
  • VERHOEF, C.,P., LANGERAK, F.,(2002),”Eleven Misconceptions About Customer Relationship Management”, Business Strategy Review, Vol.,13, No.4, s.,70-76.
  • YERELİ, A.N., (2001),”Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve Günümüz Türkiye’sindeki Yeri”, Yönetim ve Ekonomi Dergisi, Manisa.
  • YOZGAT, U., TACER, M., (2002), ”Müşteri İlişkileri Yönetimi Araçlarından Çağrı Merkezlerinin İşletmeler İçin Stratejik Önemi Uygulamadan Bir Örnek Garanti Bankası Çağrı Merkezi”, 10.Ulusal Yönetim Kongresi Bildiri Kitabı, s., 578-591, Antalya.
  • “Yöneticinin E-iş Rehberi”, (2001), Capital Aylık Ekonomi Dergisi Eki, İstanbul.
  • ZINKHAN, M.G., (2002), “Relationship Marketing:Theory and Implementation”, Journal of Market-Focused Management, Vo l,5, s.,83-89.
  • ZİRELDİN,M., (2000), “Beyond Relationship Marketing: Technologicalship Marketing”, Marketing Intelligence & Planning, Vol. 18, No.1, s.,9-29.
  • www.crminturkey .org www.idea.com
There are 35 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Ahmet Buğra Hamşioğlu This is me

Publication Date February 1, 2004
Published in Issue Year 2004 Volume: 5 Issue: 9

Cite

APA Hamşioğlu, A. B. (2004). PAZARLAMADA YENİ AÇILIM: BİREBİR PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 5(9), 155-167.
AMA Hamşioğlu AB. PAZARLAMADA YENİ AÇILIM: BİREBİR PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. February 2004;5(9):155-167.
Chicago Hamşioğlu, Ahmet Buğra. “PAZARLAMADA YENİ AÇILIM: BİREBİR PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5, no. 9 (February 2004): 155-67.
EndNote Hamşioğlu AB (February 1, 2004) PAZARLAMADA YENİ AÇILIM: BİREBİR PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 9 155–167.
IEEE A. B. Hamşioğlu, “PAZARLAMADA YENİ AÇILIM: BİREBİR PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 5, no. 9, pp. 155–167, 2004.
ISNAD Hamşioğlu, Ahmet Buğra. “PAZARLAMADA YENİ AÇILIM: BİREBİR PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5/9 (February 2004), 155-167.
JAMA Hamşioğlu AB. PAZARLAMADA YENİ AÇILIM: BİREBİR PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;5:155–167.
MLA Hamşioğlu, Ahmet Buğra. “PAZARLAMADA YENİ AÇILIM: BİREBİR PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 5, no. 9, 2004, pp. 155-67.
Vancouver Hamşioğlu AB. PAZARLAMADA YENİ AÇILIM: BİREBİR PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;5(9):155-67.