BibTex RIS Cite

ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ

Year 2004, Volume: 5 Issue: 9, 205 - 221, 01.02.2004

References

  • GÜRÜZ, Demet. (1998), Reklam Yönetimi, Ege Üniversitesi Basımevi, İzmir.
  • HÜREL, Feridun. (2001), Eski Köye Yeni Adet, MediaCat Kitapları, İstanbul.
  • KOCABAŞ Füsun, ELDEN Müge. (1997), Reklamcılık Kavramlar, Kararlar, Kurumlar, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • KOCABAŞ, Füsun, ELDEN, Müge, YURDAKUL, Nilay. (1999), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları, Birinci Baskı, İstanbul.
  • KOTLER, Phillip. (2000), Kotler ve Pazarlama, Çev: Ayşe Özyağcılar, Sistem Yayıncılık, İstanbul.
  • MATTELART, Armand. (1994), Reklamcılık, Çev: Fatoş Ersoy, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • ODABAŞI, Yavuz, BARIŞ, Gülfidan. (2002), Tüketici Davranışı, MediaCat Kitapları, İstanbul.
  • OKAY, Ayla. (1999), Kurum Kimliği, MediaCat Yayınları, Ankara.
  • OKTAY, Mahmut. (1996), Halkla İlişkiler Mesleğinin İletişim Yöntem ve Araçları, Der Yayınları, İstanbul.
  • ÖCEL NİLÜFER. (1998), Ulusal Reklamcılar Uluslararası Reklamcılara Karşı, İ.Ü.

ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ

Year 2004, Volume: 5 Issue: 9, 205 - 221, 01.02.2004

References

  • GÜRÜZ, Demet. (1998), Reklam Yönetimi, Ege Üniversitesi Basımevi, İzmir.
  • HÜREL, Feridun. (2001), Eski Köye Yeni Adet, MediaCat Kitapları, İstanbul.
  • KOCABAŞ Füsun, ELDEN Müge. (1997), Reklamcılık Kavramlar, Kararlar, Kurumlar, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • KOCABAŞ, Füsun, ELDEN, Müge, YURDAKUL, Nilay. (1999), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları, Birinci Baskı, İstanbul.
  • KOTLER, Phillip. (2000), Kotler ve Pazarlama, Çev: Ayşe Özyağcılar, Sistem Yayıncılık, İstanbul.
  • MATTELART, Armand. (1994), Reklamcılık, Çev: Fatoş Ersoy, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • ODABAŞI, Yavuz, BARIŞ, Gülfidan. (2002), Tüketici Davranışı, MediaCat Kitapları, İstanbul.
  • OKAY, Ayla. (1999), Kurum Kimliği, MediaCat Yayınları, Ankara.
  • OKTAY, Mahmut. (1996), Halkla İlişkiler Mesleğinin İletişim Yöntem ve Araçları, Der Yayınları, İstanbul.
  • ÖCEL NİLÜFER. (1998), Ulusal Reklamcılar Uluslararası Reklamcılara Karşı, İ.Ü.
There are 10 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Müge Elden This is me

Publication Date February 1, 2004
Published in Issue Year 2004 Volume: 5 Issue: 9

Cite

APA Elden, M. (2004). ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 5(9), 205-221.
AMA Elden M. ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. February 2004;5(9):205-221.
Chicago Elden, Müge. “ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5, no. 9 (February 2004): 205-21.
EndNote Elden M (February 1, 2004) ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 9 205–221.
IEEE M. Elden, “ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 5, no. 9, pp. 205–221, 2004.
ISNAD Elden, Müge. “ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5/9 (February 2004), 205-221.
JAMA Elden M. ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;5:205–221.
MLA Elden, Müge. “ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 5, no. 9, 2004, pp. 205-21.
Vancouver Elden M. ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;5(9):205-21.