ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ
Year 2004,
Volume: 5 Issue: 9, 205 - 221, 01.02.2004
Müge Elden
References
- GÜRÜZ, Demet. (1998), Reklam Yönetimi, Ege Üniversitesi Basımevi, İzmir.
- HÜREL, Feridun. (2001), Eski Köye Yeni Adet, MediaCat Kitapları, İstanbul.
- KOCABAŞ Füsun, ELDEN Müge. (1997), Reklamcılık Kavramlar, Kararlar, Kurumlar, İletişim Yayınları, İstanbul.
- KOCABAŞ, Füsun, ELDEN, Müge, YURDAKUL, Nilay. (1999), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları, Birinci Baskı, İstanbul.
- KOTLER, Phillip. (2000), Kotler ve Pazarlama, Çev: Ayşe Özyağcılar, Sistem Yayıncılık, İstanbul.
- MATTELART, Armand. (1994), Reklamcılık, Çev: Fatoş Ersoy, İletişim Yayınları, İstanbul.
- ODABAŞI, Yavuz, BARIŞ, Gülfidan. (2002), Tüketici Davranışı, MediaCat Kitapları, İstanbul.
- OKAY, Ayla. (1999), Kurum Kimliği, MediaCat Yayınları, Ankara.
- OKTAY, Mahmut. (1996), Halkla İlişkiler Mesleğinin İletişim Yöntem ve Araçları, Der Yayınları, İstanbul.
- ÖCEL NİLÜFER. (1998), Ulusal Reklamcılar Uluslararası Reklamcılara Karşı, İ.Ü.
ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ
Year 2004,
Volume: 5 Issue: 9, 205 - 221, 01.02.2004
Müge Elden
References
- GÜRÜZ, Demet. (1998), Reklam Yönetimi, Ege Üniversitesi Basımevi, İzmir.
- HÜREL, Feridun. (2001), Eski Köye Yeni Adet, MediaCat Kitapları, İstanbul.
- KOCABAŞ Füsun, ELDEN Müge. (1997), Reklamcılık Kavramlar, Kararlar, Kurumlar, İletişim Yayınları, İstanbul.
- KOCABAŞ, Füsun, ELDEN, Müge, YURDAKUL, Nilay. (1999), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları, Birinci Baskı, İstanbul.
- KOTLER, Phillip. (2000), Kotler ve Pazarlama, Çev: Ayşe Özyağcılar, Sistem Yayıncılık, İstanbul.
- MATTELART, Armand. (1994), Reklamcılık, Çev: Fatoş Ersoy, İletişim Yayınları, İstanbul.
- ODABAŞI, Yavuz, BARIŞ, Gülfidan. (2002), Tüketici Davranışı, MediaCat Kitapları, İstanbul.
- OKAY, Ayla. (1999), Kurum Kimliği, MediaCat Yayınları, Ankara.
- OKTAY, Mahmut. (1996), Halkla İlişkiler Mesleğinin İletişim Yöntem ve Araçları, Der Yayınları, İstanbul.
- ÖCEL NİLÜFER. (1998), Ulusal Reklamcılar Uluslararası Reklamcılara Karşı, İ.Ü.
There are 10 citations in total.