BibTex RIS Cite

YÖNETİCİLERİN DEDİKODU VE SÖYLENTİYE YÖNELİK DAVRANIŞ BİÇİMLERİNİN BELİRLENMESİ Arfor Taşıma Hizmetleri A.Ş.’de Bir Uygulama

Year 2005, Volume: 7 Issue: 13, 203 - 218, 01.05.2005

References

  • ALLPORT G.W., POSTMAN L. (1947). An Analiysis of Rumor. Public Opinion Quarterly.
  • AŞIKOĞLU, Meral. (1986). İşgören Yönetiminde İletişim ve Şişe-Cam Endüstrisinde Bir Uygulama. Eskişehir: TC. Anadolu Ünv. Yayınları, no:134.
  • AŞKUN, İnal, Cem. (1981). Örgütsel İletişim ve Küçük Grup Boyutları. Eskişehir: Kurgu Dergisi.
  • BARON, A. Robert & Greenberg, Jerald. (1990). Behaviour in Organizations: Understanding and Managing the Human Side of Work (3rd ed.). Boston.
  • BENNET, R. (1994). Organizational Communication (2nd ed.). Singapore, M&E Handbook Series.
  • DAVİS, Keith. (1982) İşletmede İnsan Davranışı, Örgütsel Davranış. Çev. Kemal Tosun ve Diğ., İstanbul: İstanbul Ünv. Yayınları, no:3028.
  • DİCLE, Ülkü. (1974). Bir Yönetim Aracı Olarak Örgütsel Haberleşme. Milli Prodüktivite Merkezi Yayınları, Ankara.
  • DİCLELİ, Ayşe B.& AKKAYA, Serra. (2000). Konuşa Konuşa. İstanbul: Mess Yayınları.
  • DONALD, C. Mosley., PAUL, H. Pietri, LEON, C. Megginson, Management, Harper Collins Publishers, Inc, U.S.A:1996, s.332
  • DRUCKER, Peter. (1995). Değişim Çağında Yönetim. İstanbul: Türk Henkel Derg. Yayınları.
  • GÜRGEN, Haluk. (1997). Örgütlerde İletişim Kalitesi. İstanbul: Der.
  • KAPFERER, Jean Noel. (1992). Dedikodu ve Söylenti: Dünyanın en eski medyası. (Çev. I. Gürbüz). İstanbul: İletişim Yayınları.
  • KARASAR, Niyazi. (2002, Ekim). Bilimsel Araştırma Yöntemi. Ankara: Nobel Yayınları.
  • KARAKOÇ, Nihat. (1989). Örgütsel İletişim ve Örgütsel Zaman Arasındaki İlişkiler. Eskişehir: Anadolu Ünv. İletişim Bilimleri Fakültesi Yay. Kurgu Dergisi.
  • KIRLI, Cengiz. (2000). Kahvehaneler ve hafiyeler: 19. yüzyıl ortalarında Osmanlı’da sosyal kontrol, Toplum ve Bilim.
  • LEFEBVRE, Georges. (1973) The Great Fear, Londra.
  • SABUNCUOĞLU, Zeyyat. (1977). Örgütlerde Haberleşme Düzeni. Bursa: İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi.
  • SABUNCUOĞLU, Zeyyat. (1991). Örgütsel Psikoloji. Bursa: Ezgi Kitapevi.
  • TABAK, R. Selçuk. (2002, Mayıs). Kurumsal İletişim. Alındığı tarih: 15.Kasım.2003, yer:http://www.eylem.com/tem/wruhtabki.htm.
  • WALSH, J. (1987). “Sözlü İletişim” Kendinizi Nasıl Yönetirsiniz?. Power4 Marshall Editions Ltd.
  • WİESSNER, P. (1989). Risk, reciprocity and social influences on Kung San economics. Politics and History in Band Societies.
  • WİLLİAMS, W. John & EGGLAND, A. Steven. (1991). Örgütlerde İletişim. (Çev: Y. Büyükerşen...{vb}). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.

YÖNETİCİLERİN DEDİKODU VE SÖYLENTİYE YÖNELİK DAVRANIŞ BİÇİMLERİNİN BELİRLENMESİ Arfor Taşıma Hizmetleri A.Ş.’de Bir Uygulama

Year 2005, Volume: 7 Issue: 13, 203 - 218, 01.05.2005

References

  • ALLPORT G.W., POSTMAN L. (1947). An Analiysis of Rumor. Public Opinion Quarterly.
  • AŞIKOĞLU, Meral. (1986). İşgören Yönetiminde İletişim ve Şişe-Cam Endüstrisinde Bir Uygulama. Eskişehir: TC. Anadolu Ünv. Yayınları, no:134.
  • AŞKUN, İnal, Cem. (1981). Örgütsel İletişim ve Küçük Grup Boyutları. Eskişehir: Kurgu Dergisi.
  • BARON, A. Robert & Greenberg, Jerald. (1990). Behaviour in Organizations: Understanding and Managing the Human Side of Work (3rd ed.). Boston.
  • BENNET, R. (1994). Organizational Communication (2nd ed.). Singapore, M&E Handbook Series.
  • DAVİS, Keith. (1982) İşletmede İnsan Davranışı, Örgütsel Davranış. Çev. Kemal Tosun ve Diğ., İstanbul: İstanbul Ünv. Yayınları, no:3028.
  • DİCLE, Ülkü. (1974). Bir Yönetim Aracı Olarak Örgütsel Haberleşme. Milli Prodüktivite Merkezi Yayınları, Ankara.
  • DİCLELİ, Ayşe B.& AKKAYA, Serra. (2000). Konuşa Konuşa. İstanbul: Mess Yayınları.
  • DONALD, C. Mosley., PAUL, H. Pietri, LEON, C. Megginson, Management, Harper Collins Publishers, Inc, U.S.A:1996, s.332
  • DRUCKER, Peter. (1995). Değişim Çağında Yönetim. İstanbul: Türk Henkel Derg. Yayınları.
  • GÜRGEN, Haluk. (1997). Örgütlerde İletişim Kalitesi. İstanbul: Der.
  • KAPFERER, Jean Noel. (1992). Dedikodu ve Söylenti: Dünyanın en eski medyası. (Çev. I. Gürbüz). İstanbul: İletişim Yayınları.
  • KARASAR, Niyazi. (2002, Ekim). Bilimsel Araştırma Yöntemi. Ankara: Nobel Yayınları.
  • KARAKOÇ, Nihat. (1989). Örgütsel İletişim ve Örgütsel Zaman Arasındaki İlişkiler. Eskişehir: Anadolu Ünv. İletişim Bilimleri Fakültesi Yay. Kurgu Dergisi.
  • KIRLI, Cengiz. (2000). Kahvehaneler ve hafiyeler: 19. yüzyıl ortalarında Osmanlı’da sosyal kontrol, Toplum ve Bilim.
  • LEFEBVRE, Georges. (1973) The Great Fear, Londra.
  • SABUNCUOĞLU, Zeyyat. (1977). Örgütlerde Haberleşme Düzeni. Bursa: İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi.
  • SABUNCUOĞLU, Zeyyat. (1991). Örgütsel Psikoloji. Bursa: Ezgi Kitapevi.
  • TABAK, R. Selçuk. (2002, Mayıs). Kurumsal İletişim. Alındığı tarih: 15.Kasım.2003, yer:http://www.eylem.com/tem/wruhtabki.htm.
  • WALSH, J. (1987). “Sözlü İletişim” Kendinizi Nasıl Yönetirsiniz?. Power4 Marshall Editions Ltd.
  • WİESSNER, P. (1989). Risk, reciprocity and social influences on Kung San economics. Politics and History in Band Societies.
  • WİLLİAMS, W. John & EGGLAND, A. Steven. (1991). Örgütlerde İletişim. (Çev: Y. Büyükerşen...{vb}). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
There are 22 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Erhan Eroğlu This is me

Publication Date May 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Volume: 7 Issue: 13

Cite

APA Eroğlu, E. (2005). YÖNETİCİLERİN DEDİKODU VE SÖYLENTİYE YÖNELİK DAVRANIŞ BİÇİMLERİNİN BELİRLENMESİ Arfor Taşıma Hizmetleri A.Ş.’de Bir Uygulama. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7(13), 203-218.
AMA Eroğlu E. YÖNETİCİLERİN DEDİKODU VE SÖYLENTİYE YÖNELİK DAVRANIŞ BİÇİMLERİNİN BELİRLENMESİ Arfor Taşıma Hizmetleri A.Ş.’de Bir Uygulama. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. May 2005;7(13):203-218.
Chicago Eroğlu, Erhan. “YÖNETİCİLERİN DEDİKODU VE SÖYLENTİYE YÖNELİK DAVRANIŞ BİÇİMLERİNİN BELİRLENMESİ Arfor Taşıma Hizmetleri A.Ş.’de Bir Uygulama”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7, no. 13 (May 2005): 203-18.
EndNote Eroğlu E (May 1, 2005) YÖNETİCİLERİN DEDİKODU VE SÖYLENTİYE YÖNELİK DAVRANIŞ BİÇİMLERİNİN BELİRLENMESİ Arfor Taşıma Hizmetleri A.Ş.’de Bir Uygulama. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 13 203–218.
IEEE E. Eroğlu, “YÖNETİCİLERİN DEDİKODU VE SÖYLENTİYE YÖNELİK DAVRANIŞ BİÇİMLERİNİN BELİRLENMESİ Arfor Taşıma Hizmetleri A.Ş.’de Bir Uygulama”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 13, pp. 203–218, 2005.
ISNAD Eroğlu, Erhan. “YÖNETİCİLERİN DEDİKODU VE SÖYLENTİYE YÖNELİK DAVRANIŞ BİÇİMLERİNİN BELİRLENMESİ Arfor Taşıma Hizmetleri A.Ş.’de Bir Uygulama”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7/13 (May 2005), 203-218.
JAMA Eroğlu E. YÖNETİCİLERİN DEDİKODU VE SÖYLENTİYE YÖNELİK DAVRANIŞ BİÇİMLERİNİN BELİRLENMESİ Arfor Taşıma Hizmetleri A.Ş.’de Bir Uygulama. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7:203–218.
MLA Eroğlu, Erhan. “YÖNETİCİLERİN DEDİKODU VE SÖYLENTİYE YÖNELİK DAVRANIŞ BİÇİMLERİNİN BELİRLENMESİ Arfor Taşıma Hizmetleri A.Ş.’de Bir Uygulama”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 13, 2005, pp. 203-18.
Vancouver Eroğlu E. YÖNETİCİLERİN DEDİKODU VE SÖYLENTİYE YÖNELİK DAVRANIŞ BİÇİMLERİNİN BELİRLENMESİ Arfor Taşıma Hizmetleri A.Ş.’de Bir Uygulama. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7(13):203-18.