AKSUNGUR, S. T. (1997). Using Games in Language Teaching. In Teaching factor in Foreign Language Classes. First International Tömer Conference. (s. 30-43), June 6-7 1997, Tömer Gaziantep Branch.
ARAL, N. (2000). Çocuk Gelişiminde Oyunun Önemi. Çağdaş Eğitim, Mayıs 2000, Sayı: 265, 15-17.
BALCI, A. (1995). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntem, Teknik ve İlkeler. Ankara: Bilgisayar Yayıncılık San. Tic. Ltd. Şti.
DÖNMNEZ-BAYKOÇ, (1992). Oyun Kitabı. İstanbul: Esin Yayınevi.
DURUKAFA, G. ve KİRİŞ, S. (2002). İlköğretimde Yabancı Dil Öğretimi ve Öğretmen Yetiştirme Programı. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı: 14, 93-97.
ERDEN, M. (1993). Eğitimde Program Değerlendirme. (Birinci Baskı). Pegem Yayın No: 6. Ankara: Personel Eğitim Merkezi.
ERDEN, Ş. ve ALİSİNANOĞLU, F. (2002). Anaokullarına Devam Eden Çocukların Ebeveynlerinin Çocuk Oyun ve Oyuncakları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (22), 42-49.
ERGÜR, D. O. (2002). Yabancı Dil Öğreniminde Motivasyon Kaynakları. Eğitim ve Bilim, 27 (126), 38-48.
Ersöz, A. (2000). Six Games for the EFL/ESL Classroom. The Internet TESL Journal, June 2000, 6 (6), http://iteslj.org/Lessons/Ersoz-Games.html. (25 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
GÖNEN, M. (Ekim, 1989). Oyuncak v Kitabın Çocuğun Gelişimi Açısından Önemi. Eğitim ve Bilim, Sayı: 74, 59-60.
HUYEN, N. T. T. and NGA, K. T. T. (December, 2003). Learning Vocabulary Through Games - The Effectiveness of Learning Vocabulary Through Games, Asian EFL Journal. http://www.asian-efl- journal.com/dec_03_sub.Vn.htm. (25 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
KARASAR, N. (1982). Bilimsel Araştırma Yöntemi. (Üçüncü Baskı). Bilim Yayınları. Ankara: Matbaş Matbaacılık ve Ambalaj Sanayii.
KİM, L. S. (1995). Creative Games for the Language Class. English Teaching Forum, January-March 1995, 33 (1). http://exchanges.state.gov/- forum/vols/vol33/no1/P35.htm. (25 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
KLAUER, C. (1998). Using Games in Language Teaching-Theory and Practice. http://maxpages.com/teachenglish/Games_in_Language_Teaching (25 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
LARSEN-FREEMAN, D. (1986). Techniques and Principles in Language Teaching. New York: Oxford University Press.
LEE, W. R. (1979). Language Teaching Games and Contests. Oxford: Oxford University Press.
LENGELİNG, M.M. and MALARCHER, C. (October-December 1997). Index Cards : A Natural Resource for Teachers. English Teaching Forum, 35 (4), http://exchanges.state.gov/forum/vols/vol35/no4/p42.htm. (25 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
MAURİCE, K. (April, 1998). Laugh While Learning Another Language: Techniques That Are Functional and Funny. English Teaching Forum, 26 (2), 20-24.
PRASAD, U. (2003). Achieving Communicative Competence in English. The Hindu: Online edition of India's National Newspaper Tuesday, Jul 29, 2003. http://www.thehindu.com/thehindu/edu/2003/07/29/stories/20030729000 10200.htm.(27.05.2004 tarihinde indirilmiştir).
SEİFERT, L. K: (1991). Educational Psychology. (Second Edition), U.S. A.: Houghton Mifflin Company.
SHAPTOSHVİLİ, S. (April, 2002). Vocabulary Practice Games. English Teaching Forum, 34-37.
TATLIDİL, H. (1992). Uygulamalı Çok Değişkenli İstatistiksel Analiz. İstanbul.
TOSTA, A.L. (January-March, 2001). Laugh and Learn: Thinking over the “Funny Teacher” Myth. English Teaching Forum, 39 (1), 26.
UBERMAN, A. (January-March 1998). The Use of Games- For Vocabulary Presentation and Revision. English Teaching Forum, 36 (1), http://exchanges.state.gov/forum/vols/vol36/no1/p20.htm. (25 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
UCHİDA, H.J. (2003). Playing Games in English. http://www.eltnews.com/- features/kids/031_hu.shtml. (27 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
WRİGHT, A., BETTERİDGE, D. and BUCKBY, M. (1984).Games for Language Learning. Cambridge University Press.
OYUN İLE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNİN UYGULANMASI VE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ Elazığ Özel Bilgem İlköğretim Okulu Örneği
Year 2005,
Volume: 7 Issue: 14, 179 - 195, 01.10.2005
AKSUNGUR, S. T. (1997). Using Games in Language Teaching. In Teaching factor in Foreign Language Classes. First International Tömer Conference. (s. 30-43), June 6-7 1997, Tömer Gaziantep Branch.
ARAL, N. (2000). Çocuk Gelişiminde Oyunun Önemi. Çağdaş Eğitim, Mayıs 2000, Sayı: 265, 15-17.
BALCI, A. (1995). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntem, Teknik ve İlkeler. Ankara: Bilgisayar Yayıncılık San. Tic. Ltd. Şti.
DÖNMNEZ-BAYKOÇ, (1992). Oyun Kitabı. İstanbul: Esin Yayınevi.
DURUKAFA, G. ve KİRİŞ, S. (2002). İlköğretimde Yabancı Dil Öğretimi ve Öğretmen Yetiştirme Programı. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı: 14, 93-97.
ERDEN, M. (1993). Eğitimde Program Değerlendirme. (Birinci Baskı). Pegem Yayın No: 6. Ankara: Personel Eğitim Merkezi.
ERDEN, Ş. ve ALİSİNANOĞLU, F. (2002). Anaokullarına Devam Eden Çocukların Ebeveynlerinin Çocuk Oyun ve Oyuncakları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (22), 42-49.
ERGÜR, D. O. (2002). Yabancı Dil Öğreniminde Motivasyon Kaynakları. Eğitim ve Bilim, 27 (126), 38-48.
Ersöz, A. (2000). Six Games for the EFL/ESL Classroom. The Internet TESL Journal, June 2000, 6 (6), http://iteslj.org/Lessons/Ersoz-Games.html. (25 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
GÖNEN, M. (Ekim, 1989). Oyuncak v Kitabın Çocuğun Gelişimi Açısından Önemi. Eğitim ve Bilim, Sayı: 74, 59-60.
HUYEN, N. T. T. and NGA, K. T. T. (December, 2003). Learning Vocabulary Through Games - The Effectiveness of Learning Vocabulary Through Games, Asian EFL Journal. http://www.asian-efl- journal.com/dec_03_sub.Vn.htm. (25 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
KARASAR, N. (1982). Bilimsel Araştırma Yöntemi. (Üçüncü Baskı). Bilim Yayınları. Ankara: Matbaş Matbaacılık ve Ambalaj Sanayii.
KİM, L. S. (1995). Creative Games for the Language Class. English Teaching Forum, January-March 1995, 33 (1). http://exchanges.state.gov/- forum/vols/vol33/no1/P35.htm. (25 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
KLAUER, C. (1998). Using Games in Language Teaching-Theory and Practice. http://maxpages.com/teachenglish/Games_in_Language_Teaching (25 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
LARSEN-FREEMAN, D. (1986). Techniques and Principles in Language Teaching. New York: Oxford University Press.
LEE, W. R. (1979). Language Teaching Games and Contests. Oxford: Oxford University Press.
LENGELİNG, M.M. and MALARCHER, C. (October-December 1997). Index Cards : A Natural Resource for Teachers. English Teaching Forum, 35 (4), http://exchanges.state.gov/forum/vols/vol35/no4/p42.htm. (25 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
MAURİCE, K. (April, 1998). Laugh While Learning Another Language: Techniques That Are Functional and Funny. English Teaching Forum, 26 (2), 20-24.
PRASAD, U. (2003). Achieving Communicative Competence in English. The Hindu: Online edition of India's National Newspaper Tuesday, Jul 29, 2003. http://www.thehindu.com/thehindu/edu/2003/07/29/stories/20030729000 10200.htm.(27.05.2004 tarihinde indirilmiştir).
SEİFERT, L. K: (1991). Educational Psychology. (Second Edition), U.S. A.: Houghton Mifflin Company.
SHAPTOSHVİLİ, S. (April, 2002). Vocabulary Practice Games. English Teaching Forum, 34-37.
TATLIDİL, H. (1992). Uygulamalı Çok Değişkenli İstatistiksel Analiz. İstanbul.
TOSTA, A.L. (January-March, 2001). Laugh and Learn: Thinking over the “Funny Teacher” Myth. English Teaching Forum, 39 (1), 26.
UBERMAN, A. (January-March 1998). The Use of Games- For Vocabulary Presentation and Revision. English Teaching Forum, 36 (1), http://exchanges.state.gov/forum/vols/vol36/no1/p20.htm. (25 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
UCHİDA, H.J. (2003). Playing Games in English. http://www.eltnews.com/- features/kids/031_hu.shtml. (27 Mayıs 2004 tarihinde indirilmiştir).
WRİGHT, A., BETTERİDGE, D. and BUCKBY, M. (1984).Games for Language Learning. Cambridge University Press.
Gömleksiz, M. N. (2005). OYUN İLE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNİN UYGULANMASI VE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ Elazığ Özel Bilgem İlköğretim Okulu Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7(14), 179-195.
AMA
Gömleksiz MN. OYUN İLE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNİN UYGULANMASI VE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ Elazığ Özel Bilgem İlköğretim Okulu Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. October 2005;7(14):179-195.
Chicago
Gömleksiz, Mehmet Nuri. “OYUN İLE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNİN UYGULANMASI VE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ Elazığ Özel Bilgem İlköğretim Okulu Örneği”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7, no. 14 (October 2005): 179-95.
EndNote
Gömleksiz MN (October 1, 2005) OYUN İLE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNİN UYGULANMASI VE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ Elazığ Özel Bilgem İlköğretim Okulu Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 14 179–195.
IEEE
M. N. Gömleksiz, “OYUN İLE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNİN UYGULANMASI VE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ Elazığ Özel Bilgem İlköğretim Okulu Örneği”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 14, pp. 179–195, 2005.
ISNAD
Gömleksiz, Mehmet Nuri. “OYUN İLE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNİN UYGULANMASI VE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ Elazığ Özel Bilgem İlköğretim Okulu Örneği”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7/14 (October 2005), 179-195.
JAMA
Gömleksiz MN. OYUN İLE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNİN UYGULANMASI VE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ Elazığ Özel Bilgem İlköğretim Okulu Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7:179–195.
MLA
Gömleksiz, Mehmet Nuri. “OYUN İLE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNİN UYGULANMASI VE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ Elazığ Özel Bilgem İlköğretim Okulu Örneği”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 14, 2005, pp. 179-95.
Vancouver
Gömleksiz MN. OYUN İLE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNİN UYGULANMASI VE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ Elazığ Özel Bilgem İlköğretim Okulu Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7(14):179-95.