BibTex RIS Cite

KİMLİKLERE AYNA TUTAN REKLAM FOTOĞRAFLARI

Year 2005, Volume: 7 Issue: 14, 237 - 251, 01.10.2005

References

  • ABREVAYA, Elda, (2000), Aynadan Ötekine, Bağlam Yayınları, İstanbul.
  • BARTHES, Roland (1996), Çağdaş Söylenler, çev.: T.Yücel, Metis Yay., İstanbul.
  • BAUDRILLARD, Jean, (1997), Tüketim Toplumu, çev: Hazal Deliceçaylı-Funda Keskin, Ayrıntı Yay., İstanbul.
  • COWARD Rosalind / John Ellis, (1985), Dil ve Maddecilik, çev.: Esen Tarım, İletişim Yay., İstanbul.
  • EAGLETON, Terry, (1996), İdeoloji, çev.: M.Özcan., Ayrıntı Yayınları/inceleme dizisi, İstanbul.
  • EHZENREICH, Barbara/English Deidre, Cadılar, Büyücüler ve Hemşireler, çev.: Ergun Uğur, Kavram Yay. İstanbul, 1992
  • FISKE, John, (1996), İletişim Çalışmalarına Giriş, çev.:Süleyman İrvan, Bilim ve Sanat Yayınları/Ark, Ankara.
  • GÖREGENLİ, Melek, (2002), “Bir Protesto Eylemine İlişkin Gazete Söyleminin Sosyal Psikolojik Yaklaşımla Çözümlenmesi”, 1990 Sonrası Laik-Antilaik Çatışmasında Farklı Söylemler, Derleyen: Semiramis Yağcıoğlu, Dokuz Eylül Yayınları, İzmir.
  • HALL, Stuart, (1996),“Recent Developments in Theories of Language and Ideology : A Critical Note”, Culture, Media, Language, Edit: S. Hall, D. Hobson, A. Lowe, P. Willis, Roudledge, Birmingham.
  • SARUP, Madan, (1995), Post-yapısalcılık ve Postmodernizim, çev.: A. Baki Güçlü, Ark Yay., Ankara.
  • SEIDENBERG, Robert / DE CROW Karen, Agorafobi eviyle evli kadınlar, çev.: N. Nirven, Afa Kadın, İstanbul, 1989.
  • STOREY, John, (2000), Popüler Kültür Çalışmaları Kuram ve Metotlar, çev.:Koray Karaşahin, Babil Yay., İstanbul.
  • TİMİSİ Nilüfer, (1997), Medyada Cinsiyetçilik, T. C. Başbakanlık Kadın Statüsü ve Sorunları Genel Müdürlüğü, Ankara.
  • TOLSON, Andrew, (1996), Mediations, Text And Discourse In Media Studies, Arnold, London, New York.
  • TURA, Saffet Murat, (1996), Freud’tan Lacan’a Psikanaliz, Ayrıntı Yay., İstanbul.
  • URAS, Ufuk, (1997), İdeolojilerin Sonu Mu?, Sarmal Yay., İstanbul.
  • ÜŞÜR, Serpil Sancar, (1997), İdeolojinin Serüveni, İmge Kitabevi, Ankara.
  • WERNICK, Andrew, (1996), Promosyon Kültürü, Reklam, İdeoloji ve Sembolik Anlam, çev: O. Akınhay, Bilim-Sanat Yayınları, Ankara.
  • WILLIAMSON, (2001), Judith, Reklamların Dili, çev.: Ahmet Fethi, Ütopya Yayınevi, Ankara.

KİMLİKLERE AYNA TUTAN REKLAM FOTOĞRAFLARI

Year 2005, Volume: 7 Issue: 14, 237 - 251, 01.10.2005

References

  • ABREVAYA, Elda, (2000), Aynadan Ötekine, Bağlam Yayınları, İstanbul.
  • BARTHES, Roland (1996), Çağdaş Söylenler, çev.: T.Yücel, Metis Yay., İstanbul.
  • BAUDRILLARD, Jean, (1997), Tüketim Toplumu, çev: Hazal Deliceçaylı-Funda Keskin, Ayrıntı Yay., İstanbul.
  • COWARD Rosalind / John Ellis, (1985), Dil ve Maddecilik, çev.: Esen Tarım, İletişim Yay., İstanbul.
  • EAGLETON, Terry, (1996), İdeoloji, çev.: M.Özcan., Ayrıntı Yayınları/inceleme dizisi, İstanbul.
  • EHZENREICH, Barbara/English Deidre, Cadılar, Büyücüler ve Hemşireler, çev.: Ergun Uğur, Kavram Yay. İstanbul, 1992
  • FISKE, John, (1996), İletişim Çalışmalarına Giriş, çev.:Süleyman İrvan, Bilim ve Sanat Yayınları/Ark, Ankara.
  • GÖREGENLİ, Melek, (2002), “Bir Protesto Eylemine İlişkin Gazete Söyleminin Sosyal Psikolojik Yaklaşımla Çözümlenmesi”, 1990 Sonrası Laik-Antilaik Çatışmasında Farklı Söylemler, Derleyen: Semiramis Yağcıoğlu, Dokuz Eylül Yayınları, İzmir.
  • HALL, Stuart, (1996),“Recent Developments in Theories of Language and Ideology : A Critical Note”, Culture, Media, Language, Edit: S. Hall, D. Hobson, A. Lowe, P. Willis, Roudledge, Birmingham.
  • SARUP, Madan, (1995), Post-yapısalcılık ve Postmodernizim, çev.: A. Baki Güçlü, Ark Yay., Ankara.
  • SEIDENBERG, Robert / DE CROW Karen, Agorafobi eviyle evli kadınlar, çev.: N. Nirven, Afa Kadın, İstanbul, 1989.
  • STOREY, John, (2000), Popüler Kültür Çalışmaları Kuram ve Metotlar, çev.:Koray Karaşahin, Babil Yay., İstanbul.
  • TİMİSİ Nilüfer, (1997), Medyada Cinsiyetçilik, T. C. Başbakanlık Kadın Statüsü ve Sorunları Genel Müdürlüğü, Ankara.
  • TOLSON, Andrew, (1996), Mediations, Text And Discourse In Media Studies, Arnold, London, New York.
  • TURA, Saffet Murat, (1996), Freud’tan Lacan’a Psikanaliz, Ayrıntı Yay., İstanbul.
  • URAS, Ufuk, (1997), İdeolojilerin Sonu Mu?, Sarmal Yay., İstanbul.
  • ÜŞÜR, Serpil Sancar, (1997), İdeolojinin Serüveni, İmge Kitabevi, Ankara.
  • WERNICK, Andrew, (1996), Promosyon Kültürü, Reklam, İdeoloji ve Sembolik Anlam, çev: O. Akınhay, Bilim-Sanat Yayınları, Ankara.
  • WILLIAMSON, (2001), Judith, Reklamların Dili, çev.: Ahmet Fethi, Ütopya Yayınevi, Ankara.
There are 19 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Nesrin Kula Demir This is me

Publication Date October 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Volume: 7 Issue: 14

Cite

APA Demir, N. K. (2005). KİMLİKLERE AYNA TUTAN REKLAM FOTOĞRAFLARI. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7(14), 237-251.
AMA Demir NK. KİMLİKLERE AYNA TUTAN REKLAM FOTOĞRAFLARI. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. October 2005;7(14):237-251.
Chicago Demir, Nesrin Kula. “KİMLİKLERE AYNA TUTAN REKLAM FOTOĞRAFLARI”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7, no. 14 (October 2005): 237-51.
EndNote Demir NK (October 1, 2005) KİMLİKLERE AYNA TUTAN REKLAM FOTOĞRAFLARI. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 14 237–251.
IEEE N. K. Demir, “KİMLİKLERE AYNA TUTAN REKLAM FOTOĞRAFLARI”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 14, pp. 237–251, 2005.
ISNAD Demir, Nesrin Kula. “KİMLİKLERE AYNA TUTAN REKLAM FOTOĞRAFLARI”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7/14 (October 2005), 237-251.
JAMA Demir NK. KİMLİKLERE AYNA TUTAN REKLAM FOTOĞRAFLARI. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7:237–251.
MLA Demir, Nesrin Kula. “KİMLİKLERE AYNA TUTAN REKLAM FOTOĞRAFLARI”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 14, 2005, pp. 237-51.
Vancouver Demir NK. KİMLİKLERE AYNA TUTAN REKLAM FOTOĞRAFLARI. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7(14):237-51.