BibTex RIS Cite

REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR

Year 2010, Volume: 17 Issue: 17, 214 - 227, 01.07.2010

Abstract

 

References

  • Eren, E. (1998). Örgütsel Davranış ve Yönetim Psikolojisi. İstanbul: Beta Yayıncılık.
Year 2010, Volume: 17 Issue: 17, 214 - 227, 01.07.2010

Abstract

References

  • Eren, E. (1998). Örgütsel Davranış ve Yönetim Psikolojisi. İstanbul: Beta Yayıncılık.
There are 1 citations in total.

Details

Subjects Linguistics
Journal Section Makaleler
Authors

Ayşen Akyüz This is me

Publication Date July 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 17 Issue: 17

Cite

APA Akyüz, A. (2010). REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR. Marmara İletişim Dergisi, 17(17), 214-227.
AMA Akyüz A. REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR. MİD. July 2010;17(17):214-227.
Chicago Akyüz, Ayşen. “REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR”. Marmara İletişim Dergisi 17, no. 17 (July 2010): 214-27.
EndNote Akyüz A (July 1, 2010) REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR. Marmara İletişim Dergisi 17 17 214–227.
IEEE A. Akyüz, “REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR”, MİD, vol. 17, no. 17, pp. 214–227, 2010.
ISNAD Akyüz, Ayşen. “REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR”. Marmara İletişim Dergisi 17/17 (July 2010), 214-227.
JAMA Akyüz A. REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR. MİD. 2010;17:214–227.
MLA Akyüz, Ayşen. “REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 17, no. 17, 2010, pp. 214-27.
Vancouver Akyüz A. REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR. MİD. 2010;17(17):214-27.