BibTex RIS Cite

Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği

Year 2009, Issue: 15, 0 - 0, 01.07.2009

Abstract

 

References

  • Adam & Bonhomme (1997). L’Argumentation Publicitaire, Nathan, Paris.
Year 2009, Issue: 15, 0 - 0, 01.07.2009

Abstract

References

  • Adam & Bonhomme (1997). L’Argumentation Publicitaire, Nathan, Paris.
There are 1 citations in total.

Details

Subjects Linguistics
Journal Section Makaleler
Authors

Banu Baskan Karsak

Publication Date July 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Issue: 15

Cite

APA Baskan Karsak, B. (2009). Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği. Marmara İletişim Dergisi(15).
AMA Baskan Karsak B. Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği. MİD. July 2009;(15).
Chicago Baskan Karsak, Banu. “Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik Ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği”. Marmara İletişim Dergisi, no. 15 (July 2009).
EndNote Baskan Karsak B (July 1, 2009) Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği. Marmara İletişim Dergisi 15
IEEE B. Baskan Karsak, “Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği”, MİD, no. 15, July 2009.
ISNAD Baskan Karsak, Banu. “Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik Ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği”. Marmara İletişim Dergisi 15 (July 2009).
JAMA Baskan Karsak B. Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği. MİD. 2009.
MLA Baskan Karsak, Banu. “Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik Ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği”. Marmara İletişim Dergisi, no. 15, 2009.
Vancouver Baskan Karsak B. Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği. MİD. 2009(15).