BibTex RIS Cite

Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı

Year 2009, Issue: 15, 0 - 0, 01.07.2009

Abstract

 

References

  • Aaker, A. D. (1991). “Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name” Free Press New York
Year 2009, Issue: 15, 0 - 0, 01.07.2009

Abstract

References

  • Aaker, A. D. (1991). “Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name” Free Press New York
There are 1 citations in total.

Details

Subjects Linguistics
Journal Section Makaleler
Authors

Yeşim Ulusu This is me

Publication Date July 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Issue: 15

Cite

APA Ulusu, Y. (2009). Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı. Marmara İletişim Dergisi(15).
AMA Ulusu Y. Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı. MİD. July 2009;(15).
Chicago Ulusu, Yeşim. “Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı”. Marmara İletişim Dergisi, no. 15 (July 2009).
EndNote Ulusu Y (July 1, 2009) Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı. Marmara İletişim Dergisi 15
IEEE Y. Ulusu, “Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı”, MİD, no. 15, July 2009.
ISNAD Ulusu, Yeşim. “Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı”. Marmara İletişim Dergisi 15 (July 2009).
JAMA Ulusu Y. Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı. MİD. 2009.
MLA Ulusu, Yeşim. “Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı”. Marmara İletişim Dergisi, no. 15, 2009.
Vancouver Ulusu Y. Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı. MİD. 2009(15).