Loading [a11y]/accessibility-menu.js
Halkla ilişkilerde Televizyon ve Televizyon Reklamları
Year 1994,
Volume: 6 Issue: 6, 47 - 54, 31.03.2014
Ebru Özgen
Year 1994,
Volume: 6 Issue: 6, 47 - 54, 31.03.2014
Ebru Özgen
There are 0 citations in total.
Cite
APA |
Özgen, E. (2014). Halkla ilişkilerde Televizyon ve Televizyon Reklamları. Marmara İletişim Dergisi, 6(6), 47-54. |
|
AMA |
Özgen E. Halkla ilişkilerde Televizyon ve Televizyon Reklamları. MİD. March 2014;6(6):47-54. |
|
Chicago |
Özgen, Ebru. “Halkla ilişkilerde Televizyon Ve Televizyon Reklamları”. Marmara İletişim Dergisi 6, no. 6 (March 2014): 47-54. |
|
EndNote |
Özgen E (March 1, 2014) Halkla ilişkilerde Televizyon ve Televizyon Reklamları. Marmara İletişim Dergisi 6 6 47–54. |
|
IEEE |
E. Özgen, “Halkla ilişkilerde Televizyon ve Televizyon Reklamları”, MİD, vol. 6, no. 6, pp. 47–54, 2014. |
|
ISNAD |
Özgen, Ebru. “Halkla ilişkilerde Televizyon Ve Televizyon Reklamları”. Marmara İletişim Dergisi 6/6 (March 2014), 47-54. |
|
JAMA |
Özgen E. Halkla ilişkilerde Televizyon ve Televizyon Reklamları. MİD. 2014;6:47–54. |
|
MLA |
Özgen, Ebru. “Halkla ilişkilerde Televizyon Ve Televizyon Reklamları”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 6, no. 6, 2014, pp. 47-54. |
|
Vancouver |
Özgen E. Halkla ilişkilerde Televizyon ve Televizyon Reklamları. MİD. 2014;6(6):47-54. |
|