English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Marmara İletişim Dergisi
TR
PDF
Add To My Library
×
BibTex
RIS
Cite
Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi
Year 1994
, Volume: 7 Issue: 7, 309 - 316, 01.04.2014
Funda S. Gün
Abstract
.
Keywords
-
Year 1994
, Volume: 7 Issue: 7, 309 - 316, 01.04.2014
Funda S. Gün
Abstract
There are
0
citations in total.
Details
Primary Language
Turkish
Journal Section
Makaleler
Authors
Funda S. Gün
This is me
Publication Date
April 1, 2014
Published in Issue
Year 1994 Volume: 7 Issue: 7
Cite
APA
Gün, F. S. (2014). Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. Marmara İletişim Dergisi, 7(7), 309-316.
AMA
Gün FS. Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. MİD. April 2014;7(7):309-316.
Chicago
Gün, Funda S. “Halkla İlişkiler Ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”. Marmara İletişim Dergisi 7, no. 7 (April 2014): 309-16.
EndNote
Gün FS (April 1, 2014) Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. Marmara İletişim Dergisi 7 7 309–316.
IEEE
F. S. Gün, “Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”,
MİD
, vol. 7, no. 7, pp. 309–316, 2014.
ISNAD
Gün, Funda S. “Halkla İlişkiler Ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”.
Marmara İletişim Dergisi
7/7 (April 2014), 309-316.
JAMA
Gün FS. Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi.
MİD
. 2014;7:309–316.
MLA
Gün, Funda S. “Halkla İlişkiler Ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 7, no. 7, 2014, pp. 309-16.
Vancouver
Gün FS. Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. MİD. 2014;7(7):309-16.
Article Files
Full Text
Journal Home Page
Archive
Volume: 5 Issue: 5
Volume: 6 Issue: 6
Volume: 7 Issue: 7
Volume: 8 Issue: 8
Volume: 10 Issue: 10
Bu eser
Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı
ile lisanslanmıştır.