BibTex RIS Cite

Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi

Year 1994, Volume: 7 Issue: 7, 309 - 316, 01.04.2014

Abstract

.

Year 1994, Volume: 7 Issue: 7, 309 - 316, 01.04.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Funda S. Gün This is me

Publication Date April 1, 2014
Published in Issue Year 1994 Volume: 7 Issue: 7

Cite

APA Gün, F. S. (2014). Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. Marmara İletişim Dergisi, 7(7), 309-316.
AMA Gün FS. Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. MİD. April 2014;7(7):309-316.
Chicago Gün, Funda S. “Halkla İlişkiler Ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”. Marmara İletişim Dergisi 7, no. 7 (April 2014): 309-16.
EndNote Gün FS (April 1, 2014) Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. Marmara İletişim Dergisi 7 7 309–316.
IEEE F. S. Gün, “Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”, MİD, vol. 7, no. 7, pp. 309–316, 2014.
ISNAD Gün, Funda S. “Halkla İlişkiler Ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”. Marmara İletişim Dergisi 7/7 (April 2014), 309-316.
JAMA Gün FS. Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. MİD. 2014;7:309–316.
MLA Gün, Funda S. “Halkla İlişkiler Ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 7, no. 7, 2014, pp. 309-16.
Vancouver Gün FS. Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. MİD. 2014;7(7):309-16.