BibTex RIS Cite

1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri

Year 1995, Volume: 9 Issue: 9, 57 - 80, 05.04.2014

Abstract

.

Year 1995, Volume: 9 Issue: 9, 57 - 80, 05.04.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Zeynep Karahan This is me

Publication Date April 5, 2014
Published in Issue Year 1995 Volume: 9 Issue: 9

Cite

APA Karahan, Z. (2014). 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. Marmara İletişim Dergisi, 9(9), 57-80.
AMA Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. MİD. April 2014;9(9):57-80.
Chicago Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajanslarının Etkileri”. Marmara İletişim Dergisi 9, no. 9 (April 2014): 57-80.
EndNote Karahan Z (April 1, 2014) 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. Marmara İletişim Dergisi 9 9 57–80.
IEEE Z. Karahan, “1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri”, MİD, vol. 9, no. 9, pp. 57–80, 2014.
ISNAD Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajanslarının Etkileri”. Marmara İletişim Dergisi 9/9 (April 2014), 57-80.
JAMA Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. MİD. 2014;9:57–80.
MLA Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajanslarının Etkileri”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 9, no. 9, 2014, pp. 57-80.
Vancouver Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. MİD. 2014;9(9):57-80.