Koncavar, A. (2014). Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon ya da Tüketim Toplumu ve Reklamlar. Marmara İletişim Dergisi, 10(10), 233-242.
AMA
Koncavar A. Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon ya da Tüketim Toplumu ve Reklamlar. MİD. April 2014;10(10):233-242.
Chicago
Koncavar, Ayşe. “Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon Ya Da Tüketim Toplumu Ve Reklamlar”. Marmara İletişim Dergisi 10, no. 10 (April 2014): 233-42.
EndNote
Koncavar A (April 1, 2014) Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon ya da Tüketim Toplumu ve Reklamlar. Marmara İletişim Dergisi 10 10 233–242.
IEEE
A. Koncavar, “Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon ya da Tüketim Toplumu ve Reklamlar”, MİD, vol. 10, no. 10, pp. 233–242, 2014.
ISNAD
Koncavar, Ayşe. “Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon Ya Da Tüketim Toplumu Ve Reklamlar”. Marmara İletişim Dergisi 10/10 (April 2014), 233-242.
JAMA
Koncavar A. Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon ya da Tüketim Toplumu ve Reklamlar. MİD. 2014;10:233–242.
MLA
Koncavar, Ayşe. “Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon Ya Da Tüketim Toplumu Ve Reklamlar”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 10, no. 10, 2014, pp. 233-42.
Vancouver
Koncavar A. Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon ya da Tüketim Toplumu ve Reklamlar. MİD. 2014;10(10):233-42.