Sponsorluk, kurumsal iletigim karmasrnda yeni bir unsurdur. Gtivenilir etki analizlerinin olmamasr nedeniyle, pratikte krsmen de olsa, sponsorlulu baEka iletigim araglan ile kryaslamada tjnemli tereddiitler sdz konusudur. Ancak Sponsorlukta, kurulugun angajmanrnrn gapr, kurulug iletigiminde etkili araglardan biri olarak sayrlmasr gerekti[ini gtistermektedir. Sponsorluk alanrna y6nelen kuruluElar, daha gok geEitli reklam engelleri ile karqrlaEan ve bu nedenle de yeni yollarr denemeye "zorIanan"(cirnefin ttitiin endtistrisi) ve ekolojik yada politik bakrmdan tartrgrlan tirtinleri (6rne[in otomobil endiistrisi) iireten kuruluqlardr. Bu kuruluglar sponsorlu[un yardrmryla, kamunun iyi niyetini elde etrnek veya yitirilmiE olan iyi bir kurulug imajrnr yeniden kazanmak igin kuvvetlendirilmig bir ktilttirel ve sosyal sorumluluk sergilemeye gahgmaktadrrlar.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Linguistics |
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | April 5, 2014 |
Published in Issue | Year 2001 Volume: 11 Issue: 11 |