Conference Paper
BibTex RIS Cite

Sponsorluk

Year 2001, Volume: 11 Issue: 11, 329 - 336, 05.04.2014

Abstract

Sponsorluk, kurumsal iletigim karmasrnda yeni bir unsurdur. Gtivenilir etki analizlerinin olmamasr nedeniyle, pratikte krsmen de olsa, sponsorlulu baEka iletigim araglan ile kryaslamada tjnemli tereddiitler sdz konusudur. Ancak Sponsorlukta, kurulugun angajmanrnrn gapr, kurulug iletigiminde etkili araglardan biri olarak sayrlmasr gerekti[ini gtistermektedir. Sponsorluk alanrna y6nelen kuruluElar, daha gok geEitli reklam engelleri ile karqrlaEan ve bu nedenle de yeni yollarr denemeye "zorIanan"(cirnefin ttitiin endtistrisi) ve ekolojik yada politik bakrmdan tartrgrlan tirtinleri (6rne[in otomobil endiistrisi) iireten kuruluqlardr. Bu kuruluglar sponsorlu[un yardrmryla, kamunun iyi niyetini elde etrnek veya yitirilmiE olan iyi bir kurulug imajrnr yeniden kazanmak igin kuvvetlendirilmig bir ktilttirel ve sosyal sorumluluk sergilemeye gahgmaktadrrlar. 

Year 2001, Volume: 11 Issue: 11, 329 - 336, 05.04.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Linguistics
Journal Section Makaleler
Authors

Ayla Okay This is me

Publication Date April 5, 2014
Published in Issue Year 2001 Volume: 11 Issue: 11

Cite

APA Okay, A. (2014). Sponsorluk. Marmara İletişim Dergisi, 11(11), 329-336.
AMA Okay A. Sponsorluk. MİD. April 2014;11(11):329-336.
Chicago Okay, Ayla. “Sponsorluk”. Marmara İletişim Dergisi 11, no. 11 (April 2014): 329-36.
EndNote Okay A (April 1, 2014) Sponsorluk. Marmara İletişim Dergisi 11 11 329–336.
IEEE A. Okay, “Sponsorluk”, MİD, vol. 11, no. 11, pp. 329–336, 2014.
ISNAD Okay, Ayla. “Sponsorluk”. Marmara İletişim Dergisi 11/11 (April 2014), 329-336.
JAMA Okay A. Sponsorluk. MİD. 2014;11:329–336.
MLA Okay, Ayla. “Sponsorluk”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 11, no. 11, 2014, pp. 329-36.
Vancouver Okay A. Sponsorluk. MİD. 2014;11(11):329-36.