BibTex RIS Cite

Türkiye'de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları

Year 2007, Volume: 12 Issue: 12, 177 - 185, 05.04.2014

References

  • Danrgmanlan Derneli, Rota Yayrnlan, istanbul, 1998. ilker Brgakqr, iletigim ve Halkla iliqkiler, MediaCat Yayrnlarr, Ankara, 1998. Rrdvan Bi.ilbtil, itetigim ve Etik, Ankara: Nobel yayrn Dafrtrm, 2. Baskr, 2001. www.byeqm.gov.tr www.hid.ors.tr Bkz. Halkla iligkiler Derne[i- Ekonomi Muhabirleri DernefiBiliqim Muhabirleri Derneli Ortak Deklarasyonu, 03.03.2003. www.rd.org.tr, www.rok.org.tr, 08.06.2004.
  • Mart 2004 tarihinde Duygu Asena ile yaprlan gdrtigme. Mc-Cann Erickson World Group Danrgmanr Qrnar Krhg lIe 14.04.2004 tarihinde yaprlan sriyleqi.
Year 2007, Volume: 12 Issue: 12, 177 - 185, 05.04.2014

References

  • Danrgmanlan Derneli, Rota Yayrnlan, istanbul, 1998. ilker Brgakqr, iletigim ve Halkla iliqkiler, MediaCat Yayrnlarr, Ankara, 1998. Rrdvan Bi.ilbtil, itetigim ve Etik, Ankara: Nobel yayrn Dafrtrm, 2. Baskr, 2001. www.byeqm.gov.tr www.hid.ors.tr Bkz. Halkla iligkiler Derne[i- Ekonomi Muhabirleri DernefiBiliqim Muhabirleri Derneli Ortak Deklarasyonu, 03.03.2003. www.rd.org.tr, www.rok.org.tr, 08.06.2004.
  • Mart 2004 tarihinde Duygu Asena ile yaprlan gdrtigme. Mc-Cann Erickson World Group Danrgmanr Qrnar Krhg lIe 14.04.2004 tarihinde yaprlan sriyleqi.
There are 2 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Ebru Özgen This is me

Emel Bilbil This is me

Publication Date April 5, 2014
Published in Issue Year 2007 Volume: 12 Issue: 12

Cite

APA Özgen, E., & Bilbil, E. (2014). Türkiye’de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları. Marmara İletişim Dergisi, 12(12), 177-185.
AMA Özgen E, Bilbil E. Türkiye’de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları. MİD. April 2014;12(12):177-185.
Chicago Özgen, Ebru, and Emel Bilbil. “Türkiye’de Ulusal Basın Ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler Ve Reklamcıların Etik Sorunları”. Marmara İletişim Dergisi 12, no. 12 (April 2014): 177-85.
EndNote Özgen E, Bilbil E (April 1, 2014) Türkiye’de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları. Marmara İletişim Dergisi 12 12 177–185.
IEEE E. Özgen and E. Bilbil, “Türkiye’de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları”, MİD, vol. 12, no. 12, pp. 177–185, 2014.
ISNAD Özgen, Ebru - Bilbil, Emel. “Türkiye’de Ulusal Basın Ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler Ve Reklamcıların Etik Sorunları”. Marmara İletişim Dergisi 12/12 (April 2014), 177-185.
JAMA Özgen E, Bilbil E. Türkiye’de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları. MİD. 2014;12:177–185.
MLA Özgen, Ebru and Emel Bilbil. “Türkiye’de Ulusal Basın Ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler Ve Reklamcıların Etik Sorunları”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 12, no. 12, 2014, pp. 177-85.
Vancouver Özgen E, Bilbil E. Türkiye’de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları. MİD. 2014;12(12):177-85.