BibTex RIS Cite

AİLELERİN ANAOKULLARINDAN BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Year 2012, Issue: 2, 1 - 15, 28.01.2014

Abstract

İyi öğretim en zeki çocukları başarıya götürmek değildir. Başarı, en az başarılı olanları ne kadar yukarı çekeceğinizle ölçülür. Bu anlamda ailelerin, çocuklarının eğitiminden neler bekledikleri önem kazanmaktadır. Aileler çocuklarının okul dışındaki öğretmenleridirler. Bu nedenle de, aileler çocuklarının okul içinde yaptıkları eğitim uygulamaları ile yakından ilgilenirler. “Çocuğu ne tür bir eğitim ortamında yaşıyor?”, “Çocuklarının okul ve derslerle ilgili sorunlarını önemseyip ilgileniyorlar mı?” gibi sorulara yanıt ararlar. Bu çalışmada anne babaların eğitimin başlangıcı olan anaokullarından beklentileri araştırılmıştır. Sonuçta ailelerin en çok bilgilendirme konusu üzerinde yoğunlaştıkları dikkat çekerken, daha sonra, danışmanlık-rehberlik ve aile eğitimine yönelik isteklerinin ön plana çıktığı görülmüştür

References

  • Suryawikata, B., The Impact of Oassroom Cimate on Students Attitudes and Behavior Toward Matters Related to Population, Dissertation Abstracts International. Vol. 53, Nr. 7, s. 231, January, 1993.
  • Yıldırım, A.. & Şimşek, H., Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri. Ankara, Seçkin Yayıncılık, 2006
Year 2012, Issue: 2, 1 - 15, 28.01.2014

Abstract

References

  • Suryawikata, B., The Impact of Oassroom Cimate on Students Attitudes and Behavior Toward Matters Related to Population, Dissertation Abstracts International. Vol. 53, Nr. 7, s. 231, January, 1993.
  • Yıldırım, A.. & Şimşek, H., Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri. Ankara, Seçkin Yayıncılık, 2006
There are 2 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Published articles
Authors

Yrd.doç.dr.ayhan Seyfullahoğulları This is me

Publication Date January 28, 2014
Submission Date January 28, 2014
Published in Issue Year 2012 Issue: 2

Cite

APA Seyfullahoğulları, Y. (2014). AİLELERİN ANAOKULLARINDAN BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi(2), 1-15.