İyi öğretim en zeki çocukları başarıya götürmek değildir. Başarı, en az başarılı olanları ne kadar yukarı çekeceğinizle ölçülür. Bu anlamda ailelerin, çocuklarının eğitiminden neler bekledikleri önem kazanmaktadır. Aileler çocuklarının okul dışındaki öğretmenleridirler. Bu nedenle de, aileler çocuklarının okul içinde yaptıkları eğitim uygulamaları ile yakından ilgilenirler. “Çocuğu ne tür bir eğitim ortamında yaşıyor?”, “Çocuklarının okul ve derslerle ilgili sorunlarını önemseyip ilgileniyorlar mı?” gibi sorulara yanıt ararlar. Bu çalışmada anne babaların eğitimin başlangıcı olan anaokullarından beklentileri araştırılmıştır. Sonuçta ailelerin en çok bilgilendirme konusu üzerinde yoğunlaştıkları dikkat çekerken, daha sonra, danışmanlık-rehberlik ve aile eğitimine yönelik isteklerinin ön plana çıktığı görülmüştür
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Published articles |
Authors | |
Publication Date | January 28, 2014 |
Submission Date | January 28, 2014 |
Published in Issue | Year 2012 Issue: 2 |