Generation Y or the Millennial Youth, the generation most affected by communication technologies, leading to innovations in many areas, from marketing to education. In our study, the flipped education/class model is implemented in the “End-of-period Transactions” course, during the 2019-2020 fall semester. The results show that the average Quiz, Midterm and Final grades of the flipped education/class were higher than those of the control group. The interviews revealed that the most important advantage of this method was the ease of access to the materials and applications, while sparing time to prepare before the lesson was the disadvantage.
Y kuşağı veya bazı literatürde milenyum gençliği olarak adlandırılan kuşak iletişim teknolojilerinden en fazla etkilenen kuşak olma niteliğindedir. Bu durum, pazarlamadan eğitime birçok alanda yenilikleri zorunlu kılmıştır. Milenyum gençliğine yönelik birçok eğitim modeli uygulanmaya başlanmıştır. Çalışmamızda, 2019-2020 güz döneminde, Dönem Sonu İşlemleri dersi alan işletme bölümü öğrencilerine, ters-yüz edilmiş eğitim/sınıf modeli deneysel olarak uygulanmıştır. Çalışmanın sonucunda, ters-yüz edilmiş eğitim/sınıf modelinin uygulandığı deney grubunun kısa sınav, Vize ve Final ortalamalarının kontrol grubundaki öğrencilerden yüksek olduğu tespit edilmiştir. Yapılan mülakatlar sonucunda, öğrenciler materyallere ulaşmanın sürekli mümkün olmasını bu yöntemin en önemli avantajı dersten önce hazırlık yapmak için vakit ayırmanın ise yöntemin dezavantajı olarak değerlendirmişlerdir.
Primary Language | English |
---|---|
Subjects | Business Administration |
Journal Section | MAIN SECTION |
Authors | |
Early Pub Date | September 21, 2022 |
Publication Date | September 30, 2022 |
Submission Date | May 7, 2021 |
Published in Issue | Year 2022 Volume: 24 Issue: 3 |