Literatürde teknolojik gelişmelerin halkla ilişkiler, reklam ve pazarlama alanlarına dâhil edilmesini konu edinen çok sayıda çalışma gerçekleştirilmiştir. Teknolojik ilerlemelerin söz konusu alanlarda nasıl bir seyir gösterdiği ve stratejik politikalara ne denli etki ettiği mevzusu geniş bir yelpazeyi kapsamaktadır. Bu sebeple konuya dair çalışma gerçekleştiren yazarlar, eserlerini sınırları belirlenmiş olan daha dar bir çerçeveden ele alma gereği duymuşlardır. Bu yazarlardan biri de Michael Levine’dir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Kitap Değerlendirmeleri |
Authors | |
Publication Date | June 29, 2020 |
Submission Date | April 14, 2020 |
Published in Issue | Year 2020 Volume: 4 Issue: 1 |
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.