Yükseköğretim sisteminin de içinde değerlendirildiği Bologna Süreci, uluslararası değişim programları ile kurumlar ve ülkelerarası sürdürülen kolay anlaşılır ve karşılaştırılabilir bir eğitim modelini beraberinde getirmektedir. Eğitim programları içindeki pozitif ve / veya negatif sapmalar zaman içerisindeki deneyimler sonucu ortaya çıkmakta, programlar bu veriler ışığında revize edilmektedir. Süreç öncesi ve yaşanan deneyimler ışığında mikro ölçekte (seramik sanatı eğitimi üzerinden) örneklemelere gidilerek, geleceğin sanat eğitimine yönelik saptamalar yapılacaktır
The Bologna Process which the education system is evaluated within brings along the international exchange programmes along with an education programme that is sustained trans countries and institutions. By the help of the experience accumulated in time, positive and negative deviances in the education programmes will be more visible and the programmes can be revised. In this paper, we will have a sample survey in the context of education of ceramics art and is tried to reach some conclusions towards the future’s art education
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | April 1, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Issue: 3 |