Bu çalışma işletmelerin paydaşları tarafından nasıl algılandıklarını ölçmeye çalışmaktadır. Çalışanların, müşterilerin ve işletme sisteminin diğer unsurlarının algılamalarını etkileyen birçok faktör vardır.
Küçükaslan, A. (2014). Örgütsel İmaj Yönetim Sisteminin İncelenmesi ve Bir Uygulama. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 19(1), 277-295.
AMA
Küçükaslan A. Örgütsel İmaj Yönetim Sisteminin İncelenmesi ve Bir Uygulama. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2014;19(1):277-295.
Chicago
Küçükaslan, Aslı. “Örgütsel İmaj Yönetim Sisteminin İncelenmesi Ve Bir Uygulama”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 19, no. 1 (March 2014): 277-95.
EndNote
Küçükaslan A (March 1, 2014) Örgütsel İmaj Yönetim Sisteminin İncelenmesi ve Bir Uygulama. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 1 277–295.
IEEE
A. Küçükaslan, “Örgütsel İmaj Yönetim Sisteminin İncelenmesi ve Bir Uygulama”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 19, no. 1, pp. 277–295, 2014.
ISNAD
Küçükaslan, Aslı. “Örgütsel İmaj Yönetim Sisteminin İncelenmesi Ve Bir Uygulama”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19/1 (March 2014), 277-295.
JAMA
Küçükaslan A. Örgütsel İmaj Yönetim Sisteminin İncelenmesi ve Bir Uygulama. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;19:277–295.
MLA
Küçükaslan, Aslı. “Örgütsel İmaj Yönetim Sisteminin İncelenmesi Ve Bir Uygulama”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 19, no. 1, 2014, pp. 277-95.
Vancouver
Küçükaslan A. Örgütsel İmaj Yönetim Sisteminin İncelenmesi ve Bir Uygulama. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;19(1):277-95.