APA |
Sezgin, M., Haşıloğlu, S., & Zerenler, M. (2015). Pazarlama Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 25(2), 721-742. |
|
AMA |
Sezgin M, Haşıloğlu S, Zerenler M. Pazarlama Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;25(2):721-742. |
|
Chicago |
Sezgin, Mete, Selçuk Haşıloğlu, and Muammer Zerenler. “Pazarlama Ambalajlama Ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 25, no. 2 (March 2015): 721-42. |
|
EndNote |
Sezgin M, Haşıloğlu S, Zerenler M (March 1, 2015) Pazarlama Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25 2 721–742. |
|
IEEE |
M. Sezgin, S. Haşıloğlu, and M. Zerenler, “Pazarlama Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 25, no. 2, pp. 721–742, 2015. |
|
ISNAD |
Sezgin, Mete et al. “Pazarlama Ambalajlama Ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25/2 (March 2015), 721-742. |
|
JAMA |
Sezgin M, Haşıloğlu S, Zerenler M. Pazarlama Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;25:721–742. |
|
MLA |
Sezgin, Mete et al. “Pazarlama Ambalajlama Ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 25, no. 2, 2015, pp. 721-42. |
|
Vancouver |
Sezgin M, Haşıloğlu S, Zerenler M. Pazarlama Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;25(2):721-42. |
|