BibTex RIS Cite

-

Year 2009, Volume: 26 Issue: 1, 397 - 413, 11.03.2015

References

  • ITO, H. ve D. Lee, “Comparing the Impact of the September 11 Terrorist Attacks on U.S. Airline Demand”, International Journal of the Economics of Business, Vol: 12(2), 2005, s. 225– 249. OLALI, Hasan. Para-Ziraat, Sanayi-Ulaştırma Dış Ticaret-İç Ticaret Ekonomisi, İzmir, Memleket Matbaası, 1966 OUM, T.H. ve diğerleri, “A Survey of Recent Estimates of Price Elasticities of Demand for Transport”, World Bank Working Paper, Washington D.C. 1990, WPS359 ÖNEN, Vahap. “Sivil havayolu Taşımacılığında Pazar Payının Artırılmasına Yönelik Rekabetçi Stratejilerin Geliştirilmesi”, İstanbul, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003, (Yayınlanmamış Doktora Tezi). ÖZER, Hüseyin. Nitel Değişkenli Ekonometrik Modeller: Teori ve Bir Uygulama, Ankara, Nobel Yayıncılık, 2004. PİNDYCK, R. S. ve D.L. Rubinfeld, Econometric Models and Economic Forecasts, 3rd Ed., McGraw-Hill, Inc., New York, 1991, s. 281 STRASZHEİM, M.R. “Airline Demand Functions in the North Atlantic and Their Pricing Implications” Journal of Transport Economics and Policy, Vol: 12, 1978, s. 179- 195. TÜBİTAK, “Vizyon 2023 Ulaştırma ve Turizm Paneli Raporu”, Ankara, 2003, s. 9, http://www.vizyon2023.com/teknolojiongorusu/paneller/ulastirmaveturizm/rap orlar/utp_son_surum.pdf, Erişim Tarihi (03.05.2007). TÜMERTEKİN, Erol ve Nazmiye Özgüç, Ekonomik Coğrafya-Küreselleşme ve Kalkınma, İstanbul, Çantay Yayınları, 1999 WİNDMEIJER, F. “Goodness of Fit Measures in Binary Choice Models”, Econometric Reviews, 1995, s. 101-116. YAMANE, Taro. Statistics: An Introductory Analysis, Harper &Row, New York, 1967, s. 886, aktaran Orhan İdil, İşletmeler İçin Genel İstatistik, Cilt: 1, İşletme Fakültesi Yayın No: 207, İstanbul, 1989, s. 242.

YENİ ÜRÜN GELİŞTİRMEDE İMALAT VE PAZARLAMA İŞBİRLİĞİNDE KRİTİK BAŞARI FAKTÖRLERİNİN ÖNEMİNİN BELİRLENMESİ

Year 2009, Volume: 26 Issue: 1, 397 - 413, 11.03.2015

References

  • ITO, H. ve D. Lee, “Comparing the Impact of the September 11 Terrorist Attacks on U.S. Airline Demand”, International Journal of the Economics of Business, Vol: 12(2), 2005, s. 225– 249. OLALI, Hasan. Para-Ziraat, Sanayi-Ulaştırma Dış Ticaret-İç Ticaret Ekonomisi, İzmir, Memleket Matbaası, 1966 OUM, T.H. ve diğerleri, “A Survey of Recent Estimates of Price Elasticities of Demand for Transport”, World Bank Working Paper, Washington D.C. 1990, WPS359 ÖNEN, Vahap. “Sivil havayolu Taşımacılığında Pazar Payının Artırılmasına Yönelik Rekabetçi Stratejilerin Geliştirilmesi”, İstanbul, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003, (Yayınlanmamış Doktora Tezi). ÖZER, Hüseyin. Nitel Değişkenli Ekonometrik Modeller: Teori ve Bir Uygulama, Ankara, Nobel Yayıncılık, 2004. PİNDYCK, R. S. ve D.L. Rubinfeld, Econometric Models and Economic Forecasts, 3rd Ed., McGraw-Hill, Inc., New York, 1991, s. 281 STRASZHEİM, M.R. “Airline Demand Functions in the North Atlantic and Their Pricing Implications” Journal of Transport Economics and Policy, Vol: 12, 1978, s. 179- 195. TÜBİTAK, “Vizyon 2023 Ulaştırma ve Turizm Paneli Raporu”, Ankara, 2003, s. 9, http://www.vizyon2023.com/teknolojiongorusu/paneller/ulastirmaveturizm/rap orlar/utp_son_surum.pdf, Erişim Tarihi (03.05.2007). TÜMERTEKİN, Erol ve Nazmiye Özgüç, Ekonomik Coğrafya-Küreselleşme ve Kalkınma, İstanbul, Çantay Yayınları, 1999 WİNDMEIJER, F. “Goodness of Fit Measures in Binary Choice Models”, Econometric Reviews, 1995, s. 101-116. YAMANE, Taro. Statistics: An Introductory Analysis, Harper &Row, New York, 1967, s. 886, aktaran Orhan İdil, İşletmeler İçin Genel İstatistik, Cilt: 1, İşletme Fakültesi Yayın No: 207, İstanbul, 1989, s. 242.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Talha Ustasüleyman

Publication Date March 11, 2015
Submission Date March 8, 2014
Published in Issue Year 2009 Volume: 26 Issue: 1

Cite

APA Ustasüleyman, T. (2015). YENİ ÜRÜN GELİŞTİRMEDE İMALAT VE PAZARLAMA İŞBİRLİĞİNDE KRİTİK BAŞARI FAKTÖRLERİNİN ÖNEMİNİN BELİRLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 26(1), 397-413.
AMA Ustasüleyman T. YENİ ÜRÜN GELİŞTİRMEDE İMALAT VE PAZARLAMA İŞBİRLİĞİNDE KRİTİK BAŞARI FAKTÖRLERİNİN ÖNEMİNİN BELİRLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;26(1):397-413.
Chicago Ustasüleyman, Talha. “YENİ ÜRÜN GELİŞTİRMEDE İMALAT VE PAZARLAMA İŞBİRLİĞİNDE KRİTİK BAŞARI FAKTÖRLERİNİN ÖNEMİNİN BELİRLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 26, no. 1 (March 2015): 397-413.
EndNote Ustasüleyman T (March 1, 2015) YENİ ÜRÜN GELİŞTİRMEDE İMALAT VE PAZARLAMA İŞBİRLİĞİNDE KRİTİK BAŞARI FAKTÖRLERİNİN ÖNEMİNİN BELİRLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26 1 397–413.
IEEE T. Ustasüleyman, “YENİ ÜRÜN GELİŞTİRMEDE İMALAT VE PAZARLAMA İŞBİRLİĞİNDE KRİTİK BAŞARI FAKTÖRLERİNİN ÖNEMİNİN BELİRLENMESİ”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 26, no. 1, pp. 397–413, 2015.
ISNAD Ustasüleyman, Talha. “YENİ ÜRÜN GELİŞTİRMEDE İMALAT VE PAZARLAMA İŞBİRLİĞİNDE KRİTİK BAŞARI FAKTÖRLERİNİN ÖNEMİNİN BELİRLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26/1 (March 2015), 397-413.
JAMA Ustasüleyman T. YENİ ÜRÜN GELİŞTİRMEDE İMALAT VE PAZARLAMA İŞBİRLİĞİNDE KRİTİK BAŞARI FAKTÖRLERİNİN ÖNEMİNİN BELİRLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26:397–413.
MLA Ustasüleyman, Talha. “YENİ ÜRÜN GELİŞTİRMEDE İMALAT VE PAZARLAMA İŞBİRLİĞİNDE KRİTİK BAŞARI FAKTÖRLERİNİN ÖNEMİNİN BELİRLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 26, no. 1, 2015, pp. 397-13.
Vancouver Ustasüleyman T. YENİ ÜRÜN GELİŞTİRMEDE İMALAT VE PAZARLAMA İŞBİRLİĞİNDE KRİTİK BAŞARI FAKTÖRLERİNİN ÖNEMİNİN BELİRLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26(1):397-413.

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png