APA |
Erciş, A., Yapraklı, Ş., & Can, P. (2015). GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 26(1), 157-190. |
|
AMA |
Erciş A, Yapraklı Ş, Can P. GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;26(1):157-190. |
|
Chicago |
Erciş, Aysel, Şükrü Yapraklı, and Polat Can. “GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 26, no. 1 (March 2015): 157-90. |
|
EndNote |
Erciş A, Yapraklı Ş, Can P (March 1, 2015) GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26 1 157–190. |
|
IEEE |
A. Erciş, Ş. Yapraklı, and P. Can, “GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 26, no. 1, pp. 157–190, 2015. |
|
ISNAD |
Erciş, Aysel et al. “GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26/1 (March 2015), 157-190. |
|
JAMA |
Erciş A, Yapraklı Ş, Can P. GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26:157–190. |
|
MLA |
Erciş, Aysel et al. “GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 26, no. 1, 2015, pp. 157-90. |
|
Vancouver |
Erciş A, Yapraklı Ş, Can P. GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26(1):157-90. |
|