BibTex RIS Cite

-

Year 2009, Volume: 26 Issue: 1, 383 - 396, 11.03.2015

Abstract

-

MÜŞTERİ FAYDASININ MÜŞTERİ TATMİNİ VE BAĞLILIĞI ÜZERİNE ETKİSİ: ORGANİZE GIDA PERAKENDECİ ÖRNEĞİ

Year 2009, Volume: 26 Issue: 1, 383 - 396, 11.03.2015

Abstract

Organize perakendecilik sektörü Türkiye’nin hızlı büyüyen sektörlerinden biridir.
Bu sektörde rekabet artmakta, müsteri tatminini ve magaza baglılıgını saglamak
güçlesmektedir. Organize perakendecilikte de pazarlamanın diger alanlarında oldugu gibi
müsteri odaklılık, müsteri tatmini ve magaza baglılıgını saglamak açısından önemlidir.
Müsteri odaklılık müsteriye dogru faydaları saglamaktan geçmektedir. Bu müsteri
faydalarını temel ve genisletilmis olarak gruplamak mümkündür. Bu çalısmanın amacı,
stanbul’da organize gıda perakendeciliginde hangi tip faydaların müsterileri daha fazla
tatmin ettigini bulmak ve müsteri tatmini ile magaza baglılıgı arasındaki iliskiyi tespit
etmektir. Arastırma örneklemi stanbul’daki 280 organize gıda perakende müsterisinden
olusmaktadır. Olusturulan arastırma modeli Amos 7.0 ile test edilmis ve bulgular
degerlendirilmistir. Sonuçlar henüz gelismekte olan Türkiye organize gıda
perakendeciliginde temel faydaların müsteri tatminini genisletilmis faydalardan daha fazla
etkiledigini göstermekte ve müsteri tatmini ve magaza baglılıgı arasında güçlü bir iliski
oldugunu vurgulamaktadır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Müge Yalçın This is me

İrem Erdoğmuş This is me

Emine Çobanoğlu This is me

Publication Date March 11, 2015
Submission Date March 10, 2014
Published in Issue Year 2009 Volume: 26 Issue: 1

Cite

APA Yalçın, M., Erdoğmuş, İ., & Çobanoğlu, E. (2015). MÜŞTERİ FAYDASININ MÜŞTERİ TATMİNİ VE BAĞLILIĞI ÜZERİNE ETKİSİ: ORGANİZE GIDA PERAKENDECİ ÖRNEĞİ. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 26(1), 383-396.
AMA Yalçın M, Erdoğmuş İ, Çobanoğlu E. MÜŞTERİ FAYDASININ MÜŞTERİ TATMİNİ VE BAĞLILIĞI ÜZERİNE ETKİSİ: ORGANİZE GIDA PERAKENDECİ ÖRNEĞİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;26(1):383-396.
Chicago Yalçın, Müge, İrem Erdoğmuş, and Emine Çobanoğlu. “MÜŞTERİ FAYDASININ MÜŞTERİ TATMİNİ VE BAĞLILIĞI ÜZERİNE ETKİSİ: ORGANİZE GIDA PERAKENDECİ ÖRNEĞİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 26, no. 1 (March 2015): 383-96.
EndNote Yalçın M, Erdoğmuş İ, Çobanoğlu E (March 1, 2015) MÜŞTERİ FAYDASININ MÜŞTERİ TATMİNİ VE BAĞLILIĞI ÜZERİNE ETKİSİ: ORGANİZE GIDA PERAKENDECİ ÖRNEĞİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26 1 383–396.
IEEE M. Yalçın, İ. Erdoğmuş, and E. Çobanoğlu, “MÜŞTERİ FAYDASININ MÜŞTERİ TATMİNİ VE BAĞLILIĞI ÜZERİNE ETKİSİ: ORGANİZE GIDA PERAKENDECİ ÖRNEĞİ”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 26, no. 1, pp. 383–396, 2015.
ISNAD Yalçın, Müge et al. “MÜŞTERİ FAYDASININ MÜŞTERİ TATMİNİ VE BAĞLILIĞI ÜZERİNE ETKİSİ: ORGANİZE GIDA PERAKENDECİ ÖRNEĞİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26/1 (March 2015), 383-396.
JAMA Yalçın M, Erdoğmuş İ, Çobanoğlu E. MÜŞTERİ FAYDASININ MÜŞTERİ TATMİNİ VE BAĞLILIĞI ÜZERİNE ETKİSİ: ORGANİZE GIDA PERAKENDECİ ÖRNEĞİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26:383–396.
MLA Yalçın, Müge et al. “MÜŞTERİ FAYDASININ MÜŞTERİ TATMİNİ VE BAĞLILIĞI ÜZERİNE ETKİSİ: ORGANİZE GIDA PERAKENDECİ ÖRNEĞİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 26, no. 1, 2015, pp. 383-96.
Vancouver Yalçın M, Erdoğmuş İ, Çobanoğlu E. MÜŞTERİ FAYDASININ MÜŞTERİ TATMİNİ VE BAĞLILIĞI ÜZERİNE ETKİSİ: ORGANİZE GIDA PERAKENDECİ ÖRNEĞİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26(1):383-96.

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png