BibTex RIS Cite

-

Year 2007, Volume: 22 Issue: 1, 225 - 237, 09.03.2014

Abstract

-

MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA

Year 2007, Volume: 22 Issue: 1, 225 - 237, 09.03.2014

Abstract

Marka  günümüz  rekabet  şartlarında  bir isim  olmanın  ötesinde  ürüne  bir kimlik, kişilik  katan,  tüketicilerin  algılarıyla  şekillenen,  ürün  tercihlerinde  tüketicilere  rehberlik eden  bir  işletme  varlığı  olarak  karşımıza  çıkmaktadır.  Markalar,  işletme  ile  tüketici/alıcı arasında  ilişkiyi  olşturan,  şekillendiren  bir  araçtır.  Ayrıca,  günümüzde,  işletmelerin entelektüel sermayeleri içerisinde değerlendirilen markalar, ürünlerden bağımsız bir ticari varlık haline  gelmiştir.  Bu  nedenle  girişimciler  için  marka  ve  marka  oluşturma  süreçleri işletmenin  neredeyse  tamamının  katılımını  gerektiren bir  dizi  eylemi gerektirmektedir.  Bu çalışmada markanın ne olduğu, işlevleri ve marka yapılandırma açıklanmaya çalışılmıştır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Emel Can This is me

Publication Date March 9, 2014
Submission Date March 9, 2014
Published in Issue Year 2007 Volume: 22 Issue: 1

Cite

APA Can, E. (2014). MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 22(1), 225-237.
AMA Can E. MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2014;22(1):225-237.
Chicago Can, Emel. “MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 22, no. 1 (March 2014): 225-37.
EndNote Can E (March 1, 2014) MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 22 1 225–237.
IEEE E. Can, “MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 22, no. 1, pp. 225–237, 2014.
ISNAD Can, Emel. “MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 22/1 (March 2014), 225-237.
JAMA Can E. MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;22:225–237.
MLA Can, Emel. “MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 22, no. 1, 2014, pp. 225-37.
Vancouver Can E. MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;22(1):225-37.

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png