Eser, G. (2015). GÜVEN EĞİLİMİNİN ALGILANAN ÖRGÜTSEL DESTEK ÜZERİNE ETKİSİ. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 30(1), 365-376.
AMA
Eser G. GÜVEN EĞİLİMİNİN ALGILANAN ÖRGÜTSEL DESTEK ÜZERİNE ETKİSİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;30(1):365-376.
Chicago
Eser, Gül. “GÜVEN EĞİLİMİNİN ALGILANAN ÖRGÜTSEL DESTEK ÜZERİNE ETKİSİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 30, no. 1 (March 2015): 365-76.
EndNote
Eser G (March 1, 2015) GÜVEN EĞİLİMİNİN ALGILANAN ÖRGÜTSEL DESTEK ÜZERİNE ETKİSİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 30 1 365–376.
IEEE
G. Eser, “GÜVEN EĞİLİMİNİN ALGILANAN ÖRGÜTSEL DESTEK ÜZERİNE ETKİSİ”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 30, no. 1, pp. 365–376, 2015.
ISNAD
Eser, Gül. “GÜVEN EĞİLİMİNİN ALGILANAN ÖRGÜTSEL DESTEK ÜZERİNE ETKİSİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 30/1 (March 2015), 365-376.
JAMA
Eser G. GÜVEN EĞİLİMİNİN ALGILANAN ÖRGÜTSEL DESTEK ÜZERİNE ETKİSİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;30:365–376.
MLA
Eser, Gül. “GÜVEN EĞİLİMİNİN ALGILANAN ÖRGÜTSEL DESTEK ÜZERİNE ETKİSİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 30, no. 1, 2015, pp. 365-76.
Vancouver
Eser G. GÜVEN EĞİLİMİNİN ALGILANAN ÖRGÜTSEL DESTEK ÜZERİNE ETKİSİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;30(1):365-76.