Research Article
BibTex RIS Cite

Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi

Year 2012, Volume: 33 Issue: 2, 309 - 330, 22.03.2015

Abstract

.

References

  • -

Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi

Year 2012, Volume: 33 Issue: 2, 309 - 330, 22.03.2015

Abstract

-

References

  • -
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Ayşe Çınar

Gökhan Silahtaroğlu

Publication Date March 22, 2015
Submission Date March 22, 2015
Published in Issue Year 2012 Volume: 33 Issue: 2

Cite

APA Çınar, A., & Silahtaroğlu, G. (2015). Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 33(2), 309-330.
AMA Çınar A, Silahtaroğlu G. Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;33(2):309-330.
Chicago Çınar, Ayşe, and Gökhan Silahtaroğlu. “Veri Madenciliği Teknikleri Ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 33, no. 2 (March 2015): 309-30.
EndNote Çınar A, Silahtaroğlu G (March 1, 2015) Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 33 2 309–330.
IEEE A. Çınar and G. Silahtaroğlu, “Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 33, no. 2, pp. 309–330, 2015.
ISNAD Çınar, Ayşe - Silahtaroğlu, Gökhan. “Veri Madenciliği Teknikleri Ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 33/2 (March 2015), 309-330.
JAMA Çınar A, Silahtaroğlu G. Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;33:309–330.
MLA Çınar, Ayşe and Gökhan Silahtaroğlu. “Veri Madenciliği Teknikleri Ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 33, no. 2, 2015, pp. 309-30.
Vancouver Çınar A, Silahtaroğlu G. Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;33(2):309-30.

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png