APA |
Çınar, A., & Silahtaroğlu, G. (2015). Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 33(2), 309-330. |
|
AMA |
Çınar A, Silahtaroğlu G. Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;33(2):309-330. |
|
Chicago |
Çınar, Ayşe, and Gökhan Silahtaroğlu. “Veri Madenciliği Teknikleri Ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 33, no. 2 (March 2015): 309-30. |
|
EndNote |
Çınar A, Silahtaroğlu G (March 1, 2015) Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 33 2 309–330. |
|
IEEE |
A. Çınar and G. Silahtaroğlu, “Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 33, no. 2, pp. 309–330, 2015. |
|
ISNAD |
Çınar, Ayşe - Silahtaroğlu, Gökhan. “Veri Madenciliği Teknikleri Ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 33/2 (March 2015), 309-330. |
|
JAMA |
Çınar A, Silahtaroğlu G. Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;33:309–330. |
|
MLA |
Çınar, Ayşe and Gökhan Silahtaroğlu. “Veri Madenciliği Teknikleri Ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 33, no. 2, 2015, pp. 309-30. |
|
Vancouver |
Çınar A, Silahtaroğlu G. Veri Madenciliği Teknikleri ile Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;33(2):309-30. |
|