BibTex RIS Cite

The Effect of Daily Plan for Social Science Course Based on Mastery Learning on Students Achievement

Year 2003, Issue: 11, 13 - 24, 01.12.2003

Abstract

In this research, a new syllabus which is different from the exicting one’s was prepared for the social science course at class five in primary schools. A unit plan and daily plans were prepared for the subject “The Foundation of Ottoman State’’ based on Mastery Learning Model. The effects of the daily plans and teaching process which are different from the exicting one’s were studied. As a result of the experiment , there is a significant difference at the level of knowledge comprehension and total achievement, however there is no significant difference at the application level.

Tam Öğrenme Modeline Göre Düzenlenen Sosyal Bilgiler Dersi Günlük Planının Öğrenci Erişisine Etkisi

Year 2003, Issue: 11, 13 - 24, 01.12.2003

Abstract

Bu çalışmada, ilköğretim okullarındaki Sosyal Bilgiler dersi programından farklı olarak geliştirilen ve önerilen Sosyal Bilgiler dersi programına uygun olarak hazırlanan programlar işe koşulmuştur. Bu amaçla ilköğretim 5.sınıf Sosyal Bilgiler dersinin “Osmanlı Devletinin Kuruluşu” ünitesi öğretim programı günlük planlar halinde Tam Öğrenme Modeline uygun olarak hazırlanmıştır. Mevcut programlardan farkı bir yapıda hazırlanan günlük planların etkisi araştırma için seçilen okulda deneysel olarak araştırılmıştır. Araştırma sonucunda; öğrencilerin bilgi, kavrama, ve toplam erişi düzeylerinde anlamlı bir fark gözlenirken, uygulama düzeyi erişlerinde anlamlı bir fark gözlenememiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA53FE48TN
Journal Section Articles
Authors

İzzet Görgen This is me

Publication Date December 1, 2003
Published in Issue Year 2003 Issue: 11

Cite

APA Görgen, İ. (2003). Tam Öğrenme Modeline Göre Düzenlenen Sosyal Bilgiler Dersi Günlük Planının Öğrenci Erişisine Etkisi. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(11), 13-24.
AMA Görgen İ. Tam Öğrenme Modeline Göre Düzenlenen Sosyal Bilgiler Dersi Günlük Planının Öğrenci Erişisine Etkisi. İLKE. December 2003;(11):13-24.
Chicago Görgen, İzzet. “Tam Öğrenme Modeline Göre Düzenlenen Sosyal Bilgiler Dersi Günlük Planının Öğrenci Erişisine Etkisi”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 11 (December 2003): 13-24.
EndNote Görgen İ (December 1, 2003) Tam Öğrenme Modeline Göre Düzenlenen Sosyal Bilgiler Dersi Günlük Planının Öğrenci Erişisine Etkisi. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 13–24.
IEEE İ. Görgen, “Tam Öğrenme Modeline Göre Düzenlenen Sosyal Bilgiler Dersi Günlük Planının Öğrenci Erişisine Etkisi”, İLKE, no. 11, pp. 13–24, December 2003.
ISNAD Görgen, İzzet. “Tam Öğrenme Modeline Göre Düzenlenen Sosyal Bilgiler Dersi Günlük Planının Öğrenci Erişisine Etkisi”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (December 2003), 13-24.
JAMA Görgen İ. Tam Öğrenme Modeline Göre Düzenlenen Sosyal Bilgiler Dersi Günlük Planının Öğrenci Erişisine Etkisi. İLKE. 2003;:13–24.
MLA Görgen, İzzet. “Tam Öğrenme Modeline Göre Düzenlenen Sosyal Bilgiler Dersi Günlük Planının Öğrenci Erişisine Etkisi”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 11, 2003, pp. 13-24.
Vancouver Görgen İ. Tam Öğrenme Modeline Göre Düzenlenen Sosyal Bilgiler Dersi Günlük Planının Öğrenci Erişisine Etkisi. İLKE. 2003(11):13-24.