PDF BibTex RIS Cite

Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci

Year 2003, Issue: 11, 25 - 37, 01.12.2003

Abstract

Yaylı çalgı eğitiminin bir boyutu olarak, viyolonsel eğitiminde psikomotor becerilerin yeri, önemi ve kapsamı sistem ve süreç yaklaşımına göre öğrenme kuramlarıyla doğrudan ilgilidir. Bu çalışma, viyolonsel eğitimini öğrenme kuramlarına göre örneklerle ele almış ve viyolonsel öğretim programı sürecini bir sistem bütünlüğü içinde dikey ve yatay organizasyon şeması şeklinde ele alarak, program geliştirme yaklaşımına göre öneriler getirmiştir.

Cello Education as a String Musical Instrument and Process of Cello Teaching Program According to the Theories of Learning

Year 2003, Issue: 11, 25 - 37, 01.12.2003

Abstract

The place, importance and content of pyscho-motor skills in cello education as an extension of string musical instrument education are directly related to theories of learning according to system and process approach. This study deals with cello education with examples according to theories of learning and presents cello teaching program as a schema of vertical and horizontal organization within systematic integrity and it also gives examples according to curriculum development approach.

Details

Other ID JA53FE75HY
Journal Section Articles
Authors

Gürsan SARAÇ This is me

Publication Date December 1, 2003
Published in Issue Year 2003 Issue: 11

Cite

Bibtex @ { musbed250408, journal = {Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, issn = {1302-7824}, address = {Muğla Üniversitesi Kötekli Kampüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 48000 Muğla}, publisher = {Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi}, year = {2003}, number = {11}, pages = {25 - 37}, title = {Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci}, key = {cite}, author = {Saraç, Gürsan} }
APA Saraç, G. (2003). Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci . Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , (11) , 25-37 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/en/pub/musbed/issue/23502/250408
MLA Saraç, G. "Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci" . Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (2003 ): 25-37 <https://dergipark.org.tr/en/pub/musbed/issue/23502/250408>
Chicago Saraç, G. "Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci". Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (2003 ): 25-37
RIS TY - JOUR T1 - Cello Education as a String Musical Instrument and Process of Cello Teaching Program According to the Theories of Learning AU - GürsanSaraç Y1 - 2003 PY - 2003 N1 - DO - T2 - Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 25 EP - 37 VL - IS - 11 SN - 1302-7824- M3 - UR - Y2 - 2023 ER -
EndNote %0 Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci %A Gürsan Saraç %T Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci %D 2003 %J Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi %P 1302-7824- %V %N 11 %R %U
ISNAD Saraç, Gürsan . "Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci". Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi / 11 (December 2003): 25-37 .
AMA Saraç G. Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci. İLKE. 2003; (11): 25-37.
Vancouver Saraç G. Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2003; (11): 25-37.
IEEE G. Saraç , "Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci", Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 11, pp. 25-37, Dec. 2003