BibTex RIS Cite

Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci

Year 2003, Issue: 11, 25 - 37, 01.12.2003

Abstract

Yaylı çalgı eğitiminin bir boyutu olarak, viyolonsel eğitiminde psikomotor becerilerin yeri, önemi ve kapsamı sistem ve süreç yaklaşımına göre öğrenme kuramlarıyla doğrudan ilgilidir. Bu çalışma, viyolonsel eğitimini öğrenme kuramlarına göre örneklerle ele almış ve viyolonsel öğretim programı sürecini bir sistem bütünlüğü içinde dikey ve yatay organizasyon şeması şeklinde ele alarak, program geliştirme yaklaşımına göre öneriler getirmiştir.

Cello Education as a String Musical Instrument and Process of Cello Teaching Program According to the Theories of Learning

Year 2003, Issue: 11, 25 - 37, 01.12.2003

Abstract

The place, importance and content of pyscho-motor skills in cello education as an extension of string musical instrument education are directly related to theories of learning according to system and process approach. This study deals with cello education with examples according to theories of learning and presents cello teaching program as a schema of vertical and horizontal organization within systematic integrity and it also gives examples according to curriculum development approach.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA53FE75HY
Journal Section Articles
Authors

Gürsan Saraç This is me

Publication Date December 1, 2003
Published in Issue Year 2003 Issue: 11

Cite

APA Saraç, G. (2003). Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(11), 25-37.
AMA Saraç G. Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci. İLKE. December 2003;(11):25-37.
Chicago Saraç, Gürsan. “Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 11 (December 2003): 25-37.
EndNote Saraç G (December 1, 2003) Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 25–37.
IEEE G. Saraç, “Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci”, İLKE, no. 11, pp. 25–37, December 2003.
ISNAD Saraç, Gürsan. “Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (December 2003), 25-37.
JAMA Saraç G. Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci. İLKE. 2003;:25–37.
MLA Saraç, Gürsan. “Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 11, 2003, pp. 25-37.
Vancouver Saraç G. Öğrenme Kuramlarına Göre Bir Yaylı Çalgı Olarak Viyolonsel Eğitimi Ve Viyolonsel Öğretim Programı Süreci. İLKE. 2003(11):25-37.