BibTex RIS Cite

Türkçenin Öğretiminde ünsüzlerin Sınıflandırılması

Year 2002, Issue: 8, 0 - 0, 01.12.2002

Abstract

Makalede, tonlu ve tonsuz ünsüzlerin oluşum safhaları anlatılmış olup, ünsüzlerin niteliklerinden bahsedilmiştir. Ünsüzler; 1. ton bakımından, 2. boğumlanma noktası bakımından, 3. ses yolu bakımından, 4. hava yolu bakımından olmak üzere dört ana başlık altında toplanır. Her ünsüzün ayrı ayrı nitelikleri tespit edilerek, birbirleriyle olan benzeşme veya benzeşmezlik oranları kolaylıkla ortaya çıkarılabilir.

Year 2002, Issue: 8, 0 - 0, 01.12.2002

Abstract

In this article the producing levels of voiced and unvoiced consonants are explained. Those are classified into four main groups as; 1. according to their being voiced or unvoiced, 2. according to their producing, 3. according to the way of air (while they are being produced), 4. according to the way of voice. While the quality of each consonant is obtained intependently, their similarities or differences among each other can be clearified.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA53GF85GM
Journal Section Articles
Authors

VOLKAN Coşkun This is me

Publication Date December 1, 2002
Published in Issue Year 2002 Issue: 8

Cite

APA Coşkun, V. (2002). Türkçenin Öğretiminde ünsüzlerin Sınıflandırılması. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(8).
AMA Coşkun V. Türkçenin Öğretiminde ünsüzlerin Sınıflandırılması. İLKE. December 2002;(8).
Chicago Coşkun, VOLKAN. “Türkçenin Öğretiminde ünsüzlerin Sınıflandırılması”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 8 (December 2002).
EndNote Coşkun V (December 1, 2002) Türkçenin Öğretiminde ünsüzlerin Sınıflandırılması. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8
IEEE V. Coşkun, “Türkçenin Öğretiminde ünsüzlerin Sınıflandırılması”, İLKE, no. 8, December 2002.
ISNAD Coşkun, VOLKAN. “Türkçenin Öğretiminde ünsüzlerin Sınıflandırılması”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (December 2002).
JAMA Coşkun V. Türkçenin Öğretiminde ünsüzlerin Sınıflandırılması. İLKE. 2002.
MLA Coşkun, VOLKAN. “Türkçenin Öğretiminde ünsüzlerin Sınıflandırılması”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 8, 2002.
Vancouver Coşkun V. Türkçenin Öğretiminde ünsüzlerin Sınıflandırılması. İLKE. 2002(8).