BibTex RIS Cite

Japon Pazarlama Stratejilerine Farklı Bir Bakış: Uluslar arası Pazarlarda Samurai Ruhu mu?

Year 2002, Issue: 7, 0 - 0, 01.12.2002

Abstract

Bu çalışmada kültürüne ve geleneklerine bağlılıklarıyla bilinen Japonların, özellikle uluslararası arenadaki başarılı pazarlama stratejilerine dikkat çekilirken, bu stratejilerin altındaki itici güç irdelenmeye çalışılmaktadır. Bu amaçla dövüşçü ruhlarıyla öne çıkan Japonların dövüş sanatlarında kullandıkları strateji ve taktiklerin pazarlama stratejilerine ne derece yansıdığı vurgulanmakta ve bu ikisi arasındaki inanılmaz benzerlikler ilginç örneklerle okuyucunun dikkatine sunulmaya çalışılmaktadır. Sonuç olarak yaşanan yoğun rekabet ortamında işletmelerin doğru ve tutarlı stratejileri keşfine ışık tutabilecek unsurun türü ve şeklinden öte, işletmeyi hedefe götürebilmesindeki potansiyelin önemli olduğu vurgulanmaktadır.

Year 2002, Issue: 7, 0 - 0, 01.12.2002

Abstract

In this study the outstanding international marketing strategies of the Japanese, who are known as people devoted to their culture and customs, and potential energies undergirding these strategies are being examined. Therefore, while it is being searched that whether the fighting strategies and tactics of belligerent Japanese influence their marketing strategies and tactics, and some similarities between them are being presented for readers’ attention by using interesting examples. In brief, it is being emphasized that whether an element undergirding marketing strategies and tactics has a potential in directing a firm towards it’s goal is more important than it’s kind, state or shape in today’s intensive competition environment

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA53HH74VV
Journal Section Articles
Authors

Hulusi Doğan This is me

Publication Date December 1, 2002
Published in Issue Year 2002 Issue: 7

Cite

APA Doğan, H. (2002). Japon Pazarlama Stratejilerine Farklı Bir Bakış: Uluslar arası Pazarlarda Samurai Ruhu mu?. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(7).
AMA Doğan H. Japon Pazarlama Stratejilerine Farklı Bir Bakış: Uluslar arası Pazarlarda Samurai Ruhu mu?. İLKE. December 2002;(7).
Chicago Doğan, Hulusi. “Japon Pazarlama Stratejilerine Farklı Bir Bakış: Uluslar Arası Pazarlarda Samurai Ruhu Mu?”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 7 (December 2002).
EndNote Doğan H (December 1, 2002) Japon Pazarlama Stratejilerine Farklı Bir Bakış: Uluslar arası Pazarlarda Samurai Ruhu mu?. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7
IEEE H. Doğan, “Japon Pazarlama Stratejilerine Farklı Bir Bakış: Uluslar arası Pazarlarda Samurai Ruhu mu?”, İLKE, no. 7, December 2002.
ISNAD Doğan, Hulusi. “Japon Pazarlama Stratejilerine Farklı Bir Bakış: Uluslar Arası Pazarlarda Samurai Ruhu Mu?”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (December 2002).
JAMA Doğan H. Japon Pazarlama Stratejilerine Farklı Bir Bakış: Uluslar arası Pazarlarda Samurai Ruhu mu?. İLKE. 2002.
MLA Doğan, Hulusi. “Japon Pazarlama Stratejilerine Farklı Bir Bakış: Uluslar Arası Pazarlarda Samurai Ruhu Mu?”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 7, 2002.
Vancouver Doğan H. Japon Pazarlama Stratejilerine Farklı Bir Bakış: Uluslar arası Pazarlarda Samurai Ruhu mu?. İLKE. 2002(7).