Elektronik reklam, internet kullanımının artması ve tüketicilerin çeşitli uygulamalara maruz kalması ışığında mal ve hizmetlerin tanıtımı için vazgeçilmez bir araçtır. Bu çalışmanın amacı, istatistiksel yöntemlerle rastgele seçilen 400 tüketici üzerinde yapılan bir anketten elde edilen verileri analiz ederek elektronik reklamın Yemenli tüketicinin satın alma davranışı üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Sonuçlar tüketicinin kalite, tasarım, içerik ve önceki satın alma deneyiminin tüketicinin satın alma davranışını etkileyen önemli faktörler olduğunu göstermiştir. Bu araştırma, şirketlerin günümüz tüketicilerinin zihniyetini, reklamda gerçekten ne görmek istediklerini ve reklamlardan nasıl etkilendiklerini anlamalarına yardımcı olacaktır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Business Administration |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | December 31, 2022 |
Submission Date | November 5, 2022 |
Acceptance Date | December 30, 2022 |
Published in Issue | Year 2022 Volume: 4 Issue: 2 |
Journal of Necmettin Erbakan University Faculty of Political Sciences is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).