BibTex RIS Cite

B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı.

Year 2008, Volume: 1 Issue: 1, 73 - 78, 01.04.2008

Abstract

B “SİMİT” HOUSE: THE TASTE OF NIGDE COMMUNITY This study is about B “Simit” House baking simit like bagel and operating as retailer and wholesaler in the city of Nigde. The objectives of this study are to determine originally made marketing strategies and applications, to analyze these strategies within marketing theory, to present the reasons for success and failure, to discuss and to establish a connection between theory and application. This study was achieved by using observation method.

References

  • ECER, Ferhat ve Murat CANITEZ (2004), Pazarlama İlkeleri ve Teori Yaklaşımlar, Gazi Kitabevi, Ankara.
  • KOTLER, Philip (1994), Marketing Management, Englewood Cliffs, N. Jersey, USA.
  • THOMPSON, N. Donald (2006), Türkiye’de Pazarlama Vak’aları: Zorluklar ve Fırsatlar, Gazi Kitabevi, Ankara.
  • ÜNÜSAN, Çağatay ve Mete SEZGİN (2004), Turizm Pazarlaması, Atlas Kitabevi, Konya.

B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı.

Year 2008, Volume: 1 Issue: 1, 73 - 78, 01.04.2008

Abstract

Bu çalışma, Niğde ilinde üretici, toptancı ve perakendeci olarak faaliyet gösteren B Simit Sarayının, pazarlama uygulamalarını ve kendine özgü oluşturduğu pazarlama stratejilerini tespit etmek, pazarlama teorisi içerisinde analiz etmek, başarı ve başarısızlık nedenlerini ortaya koymak, tartışmak ve uygulamayla teori arasında köprü kurmak amacındadır. Çalışma, gözlem yöntemi kullanılarak gerçekleştirilmiştir.

References

  • ECER, Ferhat ve Murat CANITEZ (2004), Pazarlama İlkeleri ve Teori Yaklaşımlar, Gazi Kitabevi, Ankara.
  • KOTLER, Philip (1994), Marketing Management, Englewood Cliffs, N. Jersey, USA.
  • THOMPSON, N. Donald (2006), Türkiye’de Pazarlama Vak’aları: Zorluklar ve Fırsatlar, Gazi Kitabevi, Ankara.
  • ÜNÜSAN, Çağatay ve Mete SEZGİN (2004), Turizm Pazarlaması, Atlas Kitabevi, Konya.
There are 4 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Ruhan İri M. Emin İnal This is me

Publication Date April 1, 2008
Published in Issue Year 2008 Volume: 1 Issue: 1

Cite

APA İnal, R. İ. . M. E. (2008). B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı. Niğde Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 1(1), 73-78.
AMA İnal RİME. B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı. Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. April 2008;1(1):73-78.
Chicago İnal, Ruhan İri M. Emin. “B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı”. Niğde Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 1, no. 1 (April 2008): 73-78.
EndNote İnal RİME (April 1, 2008) B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı. Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 1 1 73–78.
IEEE R. İ. . M. E. İnal, “B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı”., Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 73–78, 2008.
ISNAD İnal, Ruhan İri M. Emin. “B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı”. Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 1/1 (April 2008), 73-78.
JAMA İnal RİME. B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı. Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2008;1:73–78.
MLA İnal, Ruhan İri M. Emin. “B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı”. Niğde Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, 2008, pp. 73-78.
Vancouver İnal RİME. B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı. Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2008;1(1):73-8.