BibTex RIS Cite

EVALUATING THE HOMEWORK OF MATH LESSON FOR FIFTH CLASS STUDENTS USING WEB ENVIRONMENTS AND RESEARCHING THE EFFECTIVENESS OF THESE ENVIRONMENTS ON STUDENTS

Year 2012, Volume: 7 Issue: 1, 466 - 475, 01.02.2012

Abstract

This study carriying out in a primary school in Trabzon, aims that research the effectiveness of fifth class students using web environment for math lesson. This study aims to explore the impact on increasing students motivation for math lesson and learning math lesson by giving feedback in web environment and sharing homeworks by fifth class students. According to results, the students in primary school, were motivated and increased their learning while they were using web enviroments beside the traditional education for math lesson. Feedbacks gave by the teacher were positive effects on students. Hereby they tried to learn better the math lesson by asking questions about maths to their teachers when they did not understand and they reviewed.

WEB ORTAMLARI KULLANILARAK 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN MATEMATİK DERSİ ÖDEV DEĞERLENDİRMESİ VE BU ORTAMLARIN ÖĞRENCİ ÜZERİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI

Year 2012, Volume: 7 Issue: 1, 466 - 475, 01.02.2012

Abstract

Türkiyea€™nin Trabzon ilinde bir ilköğretim okulunda gerçekleşen bu çalışmada ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin matematik dersinde web ortamlarını kullanmalarının etkisinin araştırılması amaçlanmaktadır. Ayrıca bu çalışma ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin web ortamlarını kullanarak ödev paylaşmalarının ve öğretmenin öğrencilere geribildirimlerinin web ortamlarında verilmesinin öğrencilerin matematik dersini öğrenmeleri ve bu derse olan motivasyonlarının artırılması üzerindeki etkisini ortaya koymayı amaçlamaktadır. Elde edilen sonuçlara göre geleneksel eğitimin yanında web ortamlarını kullanmak matematik dersi için beşinci sınıf öğrencilerinin öğrenmelerini ve derse olan ilgilerini artırmıştır. Öğretmenin verdiği geribildirimler öğrencileri olumlu yönde etkilemiştir. Öğrenciler konuları tekrar edip anlamadıkları yerlerde öğretmene sorular sorarak matematik dersini daha iyi öğrenmeye çalışmışlardır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Elif Dağ This is me

Publication Date February 1, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 7 Issue: 1

Cite

APA Dağ, E. (2012). WEB ORTAMLARI KULLANILARAK 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN MATEMATİK DERSİ ÖDEV DEĞERLENDİRMESİ VE BU ORTAMLARIN ÖĞRENCİ ÜZERİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI. Education Sciences, 7(1), 466-475. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Dağ E. WEB ORTAMLARI KULLANILARAK 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN MATEMATİK DERSİ ÖDEV DEĞERLENDİRMESİ VE BU ORTAMLARIN ÖĞRENCİ ÜZERİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI. Education Sciences. February 2012;7(1):466-475. doi:10.12739/10.12739
Chicago Dağ, Elif. “WEB ORTAMLARI KULLANILARAK 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN MATEMATİK DERSİ ÖDEV DEĞERLENDİRMESİ VE BU ORTAMLARIN ÖĞRENCİ ÜZERİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI”. Education Sciences 7, no. 1 (February 2012): 466-75. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Dağ E (February 1, 2012) WEB ORTAMLARI KULLANILARAK 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN MATEMATİK DERSİ ÖDEV DEĞERLENDİRMESİ VE BU ORTAMLARIN ÖĞRENCİ ÜZERİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI. Education Sciences 7 1 466–475.
IEEE E. Dağ, “WEB ORTAMLARI KULLANILARAK 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN MATEMATİK DERSİ ÖDEV DEĞERLENDİRMESİ VE BU ORTAMLARIN ÖĞRENCİ ÜZERİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI”, Education Sciences, vol. 7, no. 1, pp. 466–475, 2012, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Dağ, Elif. “WEB ORTAMLARI KULLANILARAK 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN MATEMATİK DERSİ ÖDEV DEĞERLENDİRMESİ VE BU ORTAMLARIN ÖĞRENCİ ÜZERİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI”. Education Sciences 7/1 (February 2012), 466-475. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Dağ E. WEB ORTAMLARI KULLANILARAK 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN MATEMATİK DERSİ ÖDEV DEĞERLENDİRMESİ VE BU ORTAMLARIN ÖĞRENCİ ÜZERİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI. Education Sciences. 2012;7:466–475.
MLA Dağ, Elif. “WEB ORTAMLARI KULLANILARAK 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN MATEMATİK DERSİ ÖDEV DEĞERLENDİRMESİ VE BU ORTAMLARIN ÖĞRENCİ ÜZERİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI”. Education Sciences, vol. 7, no. 1, 2012, pp. 466-75, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Dağ E. WEB ORTAMLARI KULLANILARAK 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN MATEMATİK DERSİ ÖDEV DEĞERLENDİRMESİ VE BU ORTAMLARIN ÖĞRENCİ ÜZERİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI. Education Sciences. 2012;7(1):466-75.