Bu çalışmanın amacı; yeni 10. Sınıf Kimya Dersi Öğretim Programı‟nda ilk ünite olarak yer alan “Atomun Yapısı” ünitesi ile ilgili öğretmen görüşlerini ve ünitenin işlenişi sırasında öğretmenlerin yaşadıkları güçlükleri belirlemektir. Araştırmaya Aksaray il merkezinde görev yapan 15 kimya öğretmeni katılmıştır. Araştırmada veriler, 32 soruluk Likert tipi anket aracılığı ile toplanmıştır. Ayrıca öğretmenlere ünite ile ilgili farklı görüşlerini ve ünitenin işlenişi sırasında karşılaştıkları güçlükleri ifade etmeleri istenen açık uçlu iki soru yöneltilmiştir. Veriler frekans ve yüzde olarak değerlendirilmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Educational Sciences |
Authors | |
Publication Date | April 1, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Volume: 6 Issue: 3 |