Research Article
BibTex RIS Cite

KOSOVA EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ

Year 2011, Volume: 6 Issue: 3, 2399 - 2412, 01.04.2011

Abstract

Bu çalışmanın amacı, Kosova eğitim sisteminin başarılı olmasında çok önemli bir yeri olduğu düşünülen okul yöneticilerinin, yetiştirilmesi, atanması ve görevlerinin akademik bir platformda tartışma ortamına açmaktır. Betimsel araştırma yönteminin kullanıldığı, çalışma evrenin tamamının araştırmaya dahil edildiği bu betimsel calismada, açık uçlu sorularla Türk öğrencilerin devam ettiği 16 okul yöneticisi ile görüşmeler yapilmıştır. Öğretmenlerin atanmasında yerel yönetim organlarının etkisi büyük olmakta, fiziki imkanlar yetersiz durumda olup, bunlar öğrencilerin başarılarını olumsuz olarak etkilemektedir. Eğitim politikalarının çağdaş eğitim anlayışına göre yeniden düzenlenmesi gerekmektedir.

Year 2011, Volume: 6 Issue: 3, 2399 - 2412, 01.04.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Bilal Yıldırım This is me

Publication Date April 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 6 Issue: 3

Cite

APA Yıldırım, B. (2011). KOSOVA EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ. Education Sciences, 6(3), 2399-2412.
AMA Yıldırım B. KOSOVA EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ. Education Sciences. April 2011;6(3):2399-2412.
Chicago Yıldırım, Bilal. “KOSOVA EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ”. Education Sciences 6, no. 3 (April 2011): 2399-2412.
EndNote Yıldırım B (April 1, 2011) KOSOVA EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ. Education Sciences 6 3 2399–2412.
IEEE B. Yıldırım, “KOSOVA EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ”, Education Sciences, vol. 6, no. 3, pp. 2399–2412, 2011.
ISNAD Yıldırım, Bilal. “KOSOVA EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ”. Education Sciences 6/3 (April 2011), 2399-2412.
JAMA Yıldırım B. KOSOVA EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ. Education Sciences. 2011;6:2399–2412.
MLA Yıldırım, Bilal. “KOSOVA EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ”. Education Sciences, vol. 6, no. 3, 2011, pp. 2399-12.
Vancouver Yıldırım B. KOSOVA EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ. Education Sciences. 2011;6(3):2399-412.