Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2011, Volume: 6 Issue: 2, 1836 - 1851, 01.03.2011

Abstract

KULÜP ÇALIŞMALARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİNE İLİŞKİN DANIŞMAN ÖĞRETMEN VE KULÜP TEMSİLCİSİ ÖĞRENCİLERİN ALGILARI

Year 2011, Volume: 6 Issue: 2, 1836 - 1851, 01.03.2011

Abstract

Bu çalışmanın amacı, ilköğretim okullarındaki kulüp çalışmalarının gerçekleşme düzeylerine ilişkin danışman öğretmen ve kulüp temsilcisi öğrencilerin algılarını belirlemektir. Çalışmanın evrenini, Elazığ’ın 10 ilçe merkezinde bulunan bütün ilköğretim okulları oluşturmaktadır. Çalışma 2010-2011 eğitim-öğretim yılında yapılmıştır. Bulgulara göre, danışman öğretmenlerin ve kulüp temsilcisi öğrencilerin, görevlerini bazı görevleri dışında “her zaman” ve “sık sık” düzeyde gerçekleştirmişlerdir. Bazı kulüplerin bazı okullarda hiç kurulmadığı, bazı kulüplerin ise kurulduğu halde öğrenci temsilcisinin bulunmadığı belirlenmiştir. Altıncı sınıftaki kulüp temsilcisi öğrencilerin görevlerini, yedi ve sekizinci sınıflara göre daha yüksek düzeyde gerçekleştirdikleri saptanmıştır. Kulüp çalışmalarının etkili ve verimli geçmediği, danışman öğretmenlerin öğrencileri tanımadığı sonucuna varılmıştır. 

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Necmi Gökyer This is me

Muhammed Zincirli This is me

Publication Date March 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 6 Issue: 2

Cite

APA Gökyer, N., & Zincirli, M. (2011). KULÜP ÇALIŞMALARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİNE İLİŞKİN DANIŞMAN ÖĞRETMEN VE KULÜP TEMSİLCİSİ ÖĞRENCİLERİN ALGILARI. Education Sciences, 6(2), 1836-1851.
AMA Gökyer N, Zincirli M. KULÜP ÇALIŞMALARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİNE İLİŞKİN DANIŞMAN ÖĞRETMEN VE KULÜP TEMSİLCİSİ ÖĞRENCİLERİN ALGILARI. Education Sciences. March 2011;6(2):1836-1851.
Chicago Gökyer, Necmi, and Muhammed Zincirli. “KULÜP ÇALIŞMALARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİNE İLİŞKİN DANIŞMAN ÖĞRETMEN VE KULÜP TEMSİLCİSİ ÖĞRENCİLERİN ALGILARI”. Education Sciences 6, no. 2 (March 2011): 1836-51.
EndNote Gökyer N, Zincirli M (March 1, 2011) KULÜP ÇALIŞMALARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİNE İLİŞKİN DANIŞMAN ÖĞRETMEN VE KULÜP TEMSİLCİSİ ÖĞRENCİLERİN ALGILARI. Education Sciences 6 2 1836–1851.
IEEE N. Gökyer and M. Zincirli, “KULÜP ÇALIŞMALARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİNE İLİŞKİN DANIŞMAN ÖĞRETMEN VE KULÜP TEMSİLCİSİ ÖĞRENCİLERİN ALGILARI”, Education Sciences, vol. 6, no. 2, pp. 1836–1851, 2011.
ISNAD Gökyer, Necmi - Zincirli, Muhammed. “KULÜP ÇALIŞMALARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİNE İLİŞKİN DANIŞMAN ÖĞRETMEN VE KULÜP TEMSİLCİSİ ÖĞRENCİLERİN ALGILARI”. Education Sciences 6/2 (March 2011), 1836-1851.
JAMA Gökyer N, Zincirli M. KULÜP ÇALIŞMALARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİNE İLİŞKİN DANIŞMAN ÖĞRETMEN VE KULÜP TEMSİLCİSİ ÖĞRENCİLERİN ALGILARI. Education Sciences. 2011;6:1836–1851.
MLA Gökyer, Necmi and Muhammed Zincirli. “KULÜP ÇALIŞMALARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİNE İLİŞKİN DANIŞMAN ÖĞRETMEN VE KULÜP TEMSİLCİSİ ÖĞRENCİLERİN ALGILARI”. Education Sciences, vol. 6, no. 2, 2011, pp. 1836-51.
Vancouver Gökyer N, Zincirli M. KULÜP ÇALIŞMALARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİNE İLİŞKİN DANIŞMAN ÖĞRETMEN VE KULÜP TEMSİLCİSİ ÖĞRENCİLERİN ALGILARI. Education Sciences. 2011;6(2):1836-51.