Bu çalışmanın amacı, bilgisayar öğretmeni adaylarının eğitim-öğretim sürecinde bilgisayar animasyonlarının kullanılabilirliği hakkındaki düşüncelerini ortaya koymaktır. Araştırma, 2007–2008 eğitim-öğretim yılı güz döneminde, Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü (BÖTEB) dördüncü sınıfta öğrenim gören otuz öğretmen adayı ile yürütülmüştür. Araştırmada nitel araştırma yöntemi kullanılmıştır. Öğretmen adaylarının düşüncelerini belirlemek amacıyla üç kategori altında sekiz açık uçlu sorudan oluşan yarı yapılandırılmış mülakat uygulanmıştır. Mülakatlardan elde edilen düşünceler neticesinde öğretmen adaylarının eğitim-öğretim sürecinde bilgisayar animasyonu kullanımı konusunda gerekli hassasiyette olduğu sonucuna varılmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Educational Sciences |
Authors | |
Publication Date | May 1, 2010 |
Published in Issue | Year 2010 Volume: 5 Issue: 4 |