BibTex RIS Cite

THE INVESTIGATION OF PHYSICAL SPACE PROPERTIES OF CLASSROOMS FOR EFFECTIVE AND EFFICIENT EDUCATION

Year 2012, Volume: 7 Issue: 1, 96 - 105, 01.02.2012

Abstract

In this study, the effective and efficient education classrooms for bioharmology, physical environment in terms of the elements examined. Natural and artificial environmental conditions affect the productivity of students and teachers. Therefore, classrooms are organized according to the user's identity, the content of education and comfort criteria. In study, the classrooms design principles have been put forward according to bioharmological conformity values (BUD). In addition, some practical information about editing classrooms has been given in the study.

ETKİLİ VE VERİMLİ EĞİTİM İÇİN DERSLİKLERİN FİZİKİ ORTAM ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Year 2012, Volume: 7 Issue: 1, 96 - 105, 01.02.2012

Abstract

Bu çalışmada, etkili ve verimli eğitim için dersliklerin fiziki ortam unsurlarğ biyoharmoloji açısından incelenmiştir. Doğal ve yapay çevre şartları öğrenci ve öğretmenin verimliliğini etkiler. Bu nedenle derslikler kullanıcı kimliğine, eğitimin içeriğine ve huzur kriterlerine göre düzenlenmelidir. Bu çalışmada, dersliklerin tasarım esasları biyoharmolojik uygunluk değerlerine (BUD) göre ortaya konulmuştur. Ayrıca, çalışmada derslikle ilgili bazı pratik düzenleme bilgileri verilmiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Computer Engineering
Authors

Cevdet Emin Ekinci

Sevil Bal This is me

Publication Date February 1, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 7 Issue: 1

Cite

APA Ekinci, C. E., & Bal, S. (2012). ETKİLİ VE VERİMLİ EĞİTİM İÇİN DERSLİKLERİN FİZİKİ ORTAM ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ. Engineering Sciences, 7(1), 96-105. https://doi.org/10.12739/nwsaes.v7i1.5000066871
AMA Ekinci CE, Bal S. ETKİLİ VE VERİMLİ EĞİTİM İÇİN DERSLİKLERİN FİZİKİ ORTAM ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ. Engineering Sciences. February 2012;7(1):96-105. doi:10.12739/nwsaes.v7i1.5000066871
Chicago Ekinci, Cevdet Emin, and Sevil Bal. “ETKİLİ VE VERİMLİ EĞİTİM İÇİN DERSLİKLERİN FİZİKİ ORTAM ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ”. Engineering Sciences 7, no. 1 (February 2012): 96-105. https://doi.org/10.12739/nwsaes.v7i1.5000066871.
EndNote Ekinci CE, Bal S (February 1, 2012) ETKİLİ VE VERİMLİ EĞİTİM İÇİN DERSLİKLERİN FİZİKİ ORTAM ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ. Engineering Sciences 7 1 96–105.
IEEE C. E. Ekinci and S. Bal, “ETKİLİ VE VERİMLİ EĞİTİM İÇİN DERSLİKLERİN FİZİKİ ORTAM ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ”, Engineering Sciences, vol. 7, no. 1, pp. 96–105, 2012, doi: 10.12739/nwsaes.v7i1.5000066871.
ISNAD Ekinci, Cevdet Emin - Bal, Sevil. “ETKİLİ VE VERİMLİ EĞİTİM İÇİN DERSLİKLERİN FİZİKİ ORTAM ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ”. Engineering Sciences 7/1 (February 2012), 96-105. https://doi.org/10.12739/nwsaes.v7i1.5000066871.
JAMA Ekinci CE, Bal S. ETKİLİ VE VERİMLİ EĞİTİM İÇİN DERSLİKLERİN FİZİKİ ORTAM ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ. Engineering Sciences. 2012;7:96–105.
MLA Ekinci, Cevdet Emin and Sevil Bal. “ETKİLİ VE VERİMLİ EĞİTİM İÇİN DERSLİKLERİN FİZİKİ ORTAM ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ”. Engineering Sciences, vol. 7, no. 1, 2012, pp. 96-105, doi:10.12739/nwsaes.v7i1.5000066871.
Vancouver Ekinci CE, Bal S. ETKİLİ VE VERİMLİ EĞİTİM İÇİN DERSLİKLERİN FİZİKİ ORTAM ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ. Engineering Sciences. 2012;7(1):96-105.