BibTex RIS Cite

Weight of Music and Piano Education at pre-school Children and important points at selection of piano method

Year 2011, Volume: 6 Issue: 3, 350 - 355, 01.04.2011

Abstract

Music and piano education provides important contribution to children's mental development; especially pre-school students. As a result of researches, it has been observed that children who receive piano education are more successful in science and mathematics than the ones who do not. This success inevitably increases when the piano teacher applies the correct teaching technique and the correct piano method. In this research, information related to the learning and teaching methods used in the piano education of pre-school students, piano method preferences aimed at this age level and the quality necessary in a method has been found.

Okulöncesi 5-6 Ya? Çocuklarynda Müzik ve Piyano E?itiminin Önemi ve Metot Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

Year 2011, Volume: 6 Issue: 3, 350 - 355, 01.04.2011

Abstract

Müzik ve piyano e?itimi, özellikle okulöncesi çocuklaryn zihinsel geli?iminde olumlu katkylar sa?lamaktadyr. Yapylan ara?tyrmalar sonucunda, piyano e?itimi alan çocuklaryn fen ve matematik derslerinde di?er çocuklara nazaran daha ba?aryly olduklary gözlemlenmi?tir. Tabi ki bu ba?ary, piyano e?itimcisinin ö?rencisi için do?ru ö?retme yöntemlerini uygulamasy ve do?ru piyano metodu kullanmasyyla olumlu yönde artmaktadyr. Bu ara?tyrmada da okulöncesi çocuklaryn piyano e?itiminde kullanylan ö?renme-ö?retme yöntemlerine, onlara yönelik piyano metot tercihlerine ve bir metotta aranan niteliklere yönelik bulgular elde edilmi?tir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Interior Architecture
Authors

Tuğçe Kaynak

Publication Date April 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 6 Issue: 3

Cite

APA Kaynak, T. (2011). Okulöncesi 5-6 Ya? Çocuklarynda Müzik ve Piyano E?itiminin Önemi ve Metot Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar. Fine Arts, 6(3), 350-355. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Kaynak T. Okulöncesi 5-6 Ya? Çocuklarynda Müzik ve Piyano E?itiminin Önemi ve Metot Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar. Fine Arts. April 2011;6(3):350-355. doi:10.12739/10.12739
Chicago Kaynak, Tuğçe. “Okulöncesi 5-6 Ya? Çocuklarynda Müzik Ve Piyano E?Itiminin Önemi Ve Metot Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar”. Fine Arts 6, no. 3 (April 2011): 350-55. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Kaynak T (April 1, 2011) Okulöncesi 5-6 Ya? Çocuklarynda Müzik ve Piyano E?itiminin Önemi ve Metot Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar. Fine Arts 6 3 350–355.
IEEE T. Kaynak, “Okulöncesi 5-6 Ya? Çocuklarynda Müzik ve Piyano E?itiminin Önemi ve Metot Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar”, Fine Arts, vol. 6, no. 3, pp. 350–355, 2011, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Kaynak, Tuğçe. “Okulöncesi 5-6 Ya? Çocuklarynda Müzik Ve Piyano E?Itiminin Önemi Ve Metot Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar”. Fine Arts 6/3 (April 2011), 350-355. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Kaynak T. Okulöncesi 5-6 Ya? Çocuklarynda Müzik ve Piyano E?itiminin Önemi ve Metot Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar. Fine Arts. 2011;6:350–355.
MLA Kaynak, Tuğçe. “Okulöncesi 5-6 Ya? Çocuklarynda Müzik Ve Piyano E?Itiminin Önemi Ve Metot Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar”. Fine Arts, vol. 6, no. 3, 2011, pp. 350-5, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Kaynak T. Okulöncesi 5-6 Ya? Çocuklarynda Müzik ve Piyano E?itiminin Önemi ve Metot Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar. Fine Arts. 2011;6(3):350-5.