English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Researches
My Followers
Profile
Logout
Login
Humanities Sciences
Volume: 11 Issue: 3,
7/14/16
Year: 2016
Articles
1. REKLAM VAADLERİNİN “RASYONALİZM”DEN “OPTİMİZM”E GEÇİŞİNDE MUTLULUK OLGUSUNUN ROLÜ: MUTLULUK ÇEKİCİLİKLİ REKLAMLARDAN ELDE EDİLEN DOYUMLARA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Cihan BECAN
2. TÜRKİYE’DE MİLLİYETÇİ MİZAH ÖRNEĞİ: ÇAYLAK DERGİSİ
Haluk ÖLÇEKCİ
3. BİR HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETİ OLARAK HÜKÜMETİN KAMUYU BİLGİLENDİRMESİNDE HÜKÜMET PROGRAMLARI “AK PARTİ HÜKÜMETLERİ ÖRNEĞİ”
Kazim Özkan ERTÜRK
4. DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI MERKEZ VE TAŞRA TEŞKİLATININ SOSYAL MEDYA KULLANIMI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Hakan AYDIN
Issue Files
COVER
CONTENTS
Archive
Volume: 11 Issue: 1,
1/10/16
Volume: 11 Issue: 2,
4/8/16
Volume: 11 Issue: 3,
7/14/16
Volume: 11 Issue: 4,
10/18/16
Volume: 12 Issue: 1,
1/4/17