APA |
Yolalıcı, M. E. (1994). MAARİF SALNAMELERİNE GÖRE; TRABZON VİLAYETİINDE EGİTİM VE ÖGRETİM KURUMLARI. OTAM Ankara Üniversitesi Osmanlı Tarihi Araştırma Ve Uygulama Merkezi Dergisi, 5(5), 435-473. https://doi.org/10.1501/OTAM_0000000222 |
|
AMA |
Yolalıcı ME. MAARİF SALNAMELERİNE GÖRE; TRABZON VİLAYETİINDE EGİTİM VE ÖGRETİM KURUMLARI. OTAM Ankara Üniversitesi Osmanlı Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Dergisi. Haziran 1994;5(5):435-473. doi:10.1501/OTAM_0000000222 |
|
Chicago |
Yolalıcı, M. Emin. “MAARİF SALNAMELERİNE GÖRE; TRABZON VİLAYETİINDE EGİTİM VE ÖGRETİM KURUMLARI”. OTAM Ankara Üniversitesi Osmanlı Tarihi Araştırma Ve Uygulama Merkezi Dergisi 5, sy. 5 (Haziran 1994): 435-73. https://doi.org/10.1501/OTAM_0000000222. |
|
EndNote |
Yolalıcı ME (01 Haziran 1994) MAARİF SALNAMELERİNE GÖRE; TRABZON VİLAYETİINDE EGİTİM VE ÖGRETİM KURUMLARI. OTAM Ankara Üniversitesi Osmanlı Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Dergisi 5 5 435–473. |
|
IEEE |
M. E. Yolalıcı, “MAARİF SALNAMELERİNE GÖRE; TRABZON VİLAYETİINDE EGİTİM VE ÖGRETİM KURUMLARI”, OTAM Ankara Üniversitesi Osmanlı Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Dergisi, c. 5, sy. 5, ss. 435–473, 1994, doi: 10.1501/OTAM_0000000222. |
|
ISNAD |
Yolalıcı, M. Emin. “MAARİF SALNAMELERİNE GÖRE; TRABZON VİLAYETİINDE EGİTİM VE ÖGRETİM KURUMLARI”. OTAM Ankara Üniversitesi Osmanlı Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Dergisi 5/5 (Haziran 1994), 435-473. https://doi.org/10.1501/OTAM_0000000222. |
|
JAMA |
Yolalıcı ME. MAARİF SALNAMELERİNE GÖRE; TRABZON VİLAYETİINDE EGİTİM VE ÖGRETİM KURUMLARI. OTAM Ankara Üniversitesi Osmanlı Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Dergisi. 1994;5:435–473. |
|
MLA |
Yolalıcı, M. Emin. “MAARİF SALNAMELERİNE GÖRE; TRABZON VİLAYETİINDE EGİTİM VE ÖGRETİM KURUMLARI”. OTAM Ankara Üniversitesi Osmanlı Tarihi Araştırma Ve Uygulama Merkezi Dergisi, c. 5, sy. 5, 1994, ss. 435-73, doi:10.1501/OTAM_0000000222. |
|
Vancouver |
Yolalıcı ME. MAARİF SALNAMELERİNE GÖRE; TRABZON VİLAYETİINDE EGİTİM VE ÖGRETİM KURUMLARI. OTAM Ankara Üniversitesi Osmanlı Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Dergisi. 1994;5(5):435-73. |
|