Pazarlama alanında yaşanan değişmeler ve gelişmeler ile birlikte marka ve marka değeri kavramı önem kazanmıştır. İşletmeler hangi sektörde faaliyet gösterirlerse göstersinler en önemli aktif değerleri marka değeri olmuştur. Marka ve marka değeri yaratmak işletmeler için güçlü bir rekabet aracı olmuştur. Aynı zamanda işletmelerin varlıklarını oluşturmuştur. Bununla birlikte, markaların piyasa değerlerinin büyük bir kısmı marka değerinden oluşmaktadır. Çalışmada, marka, marka değeri ve marka değeri boyutları açıklandıktan sonra 2010 yılında Brand Finance tarafından yayınlanan en iyi global markalar raporunda yer alan markalar değerlendirilecektir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 2 Sayı: 1 |