BibTex RIS Cite

Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi

Year 2011, Volume: 3 Issue: 2, 297 - 306, 01.12.2011

Abstract

Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi

Year 2011, Volume: 3 Issue: 2, 297 - 306, 01.12.2011

Abstract

Tüketici davranışlarının incelenmesi bir organizasyonun yönünü belirleyen en önemli faktörlerden biridir. Pazarlama, tüketici beklentileri doğrultusunda ürünün geliştirilip fiyatlandırılması, tutundurulması ve tüketiciye dağıtılması işlemidir. Halkla İlişkiler organizasyonun gelişmesinde ve halktan beklenen kabulün gerçekleşmesinde önemlidir. Tüketici davranışlarının anlaşılması, organizasyon için gerekli düzenlemelerin yapılmasını sağlar. Bu düzenlemelerin tümü işletmenin objektifini yakalamasında, kar ve imaj sağlamasında esastır. Organizasyonun hedeflerini belirleyip, bu hedeflere ulaşması tüketici davranışlarının belirleyicisi olan tüketicinin, rekabet ortamında beklentileri değerlendirilerek hareket edilmelidir.Burada halkla ilişkiler etkili olmaktadır. incelenmesiyle gerçekleşir. Organizasyonun geleceğinin

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Remziye Terkan This is me

Publication Date December 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 3 Issue: 2

Cite

APA Terkan, R. (2011). Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, 3(2), 297-306.
AMA Terkan R. Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. December 2011;3(2):297-306.
Chicago Terkan, Remziye. “Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi”. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3, no. 2 (December 2011): 297-306.
EndNote Terkan R (December 1, 2011) Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3 2 297–306.
IEEE R. Terkan, “Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi”, Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 297–306, 2011.
ISNAD Terkan, Remziye. “Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi”. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3/2 (December 2011), 297-306.
JAMA Terkan R. Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 2011;3:297–306.
MLA Terkan, Remziye. “Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi”. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, vol. 3, no. 2, 2011, pp. 297-06.
Vancouver Terkan R. Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 2011;3(2):297-306.