BibTex RIS Cite

Effects Of Reasons Of Applying Green Marketing By Businesses On Applications Of Green Marketing

Year 2011, Volume: 7 Issue: 1, 9 - 29, 01.06.2011

Abstract

Effects Of Reasons Of Applying Green Marketing By Businesses On Applications Of Green Marketing

Year 2011, Volume: 7 Issue: 1, 9 - 29, 01.06.2011

Abstract

Bu çalışmanın amacı Türkiye’de tekstil sektöründeki ihracatçı işletmeleri hangi etkenlerin yeşil pazarlama stratejilerini uygulamaya yöneltmekte olduğunu tespit etmektir. Buna göre çalışma şu sorulara cevap aramaktadır. Tekstil sektöründeki ihracatçı işletmeler neden yeşil pazarlama uygulamalarına yönelirler? Tekstil sektöründeki ihracatçı işletmeler, uluslararası pazarda hangi yeşil pazarlama stratejilerini uygulamaktadırlar? Araştırma 2007 yılında İstanbul Sanayi Odası tarafından belirlenen Türkiye’nin, ihracat rakamlarına göre ilk 1000 işletmesi arasına giren tekstil işletmeleri arasında yapılmıştır. 1000 işletme arasına giren tekstil işletmesi sayısı 153’tür. İhracatçı tekstil işletmelerinin hangi nedenlerden dolayı yeşil pazarlama uygulamalarına yöneldikleri faktör ve regresyon analizleri yapılarak ortaya konulmaya çalışılmıştır.  

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Öğr.gör.dr. Aybeniz Akdeniz Ar This is me

Prof.dr. Tuncer Tokol This is me

Publication Date June 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 7 Issue: 1

Cite

APA Ar, Ö. A. A., & Tokol, P. T. (2011). Effects Of Reasons Of Applying Green Marketing By Businesses On Applications Of Green Marketing. Paradoks Ekonomi Sosyoloji Ve Politika Dergisi, 7(1), 9-29.