Günümüzde politik pazarlama tüm partiler için önemli bir kavram haline gelmiştir. Politik pazarlama, çok partili demokratik sistemi benimsemiş olan ülkelerde seçim kampanyalarının vazgeçilmez bir öğesidir ve önemli bir etkisi vardır. Ayrıca genel seçimlerde göz önünde bulundurulması gereken bir konudur. Öte yandan siyasal hayata katılmak siyasi partiler açısından temel bir araçtır. Siyasi partilerin mümkün olduğunca çok sayıda seçmene ulaşması ve rakipleriyle olan farklarını seçmenlere anlatmasında, politik pazarlama önemli bir olgu haline gelmiştir. Bu çalışmada politik pazarlama iletişiminin ele alınması ve 7 Haziran 2015’deki genel seçimler öncesinde, Türkiye’deki siyasi partilerin web siteleri içerik analizi yöntemiyle politik pazarlama iletişimi açısından analiz edilmesi amaçlanmaktadır.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | April 22, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 12 Issue: 1 |