BibTex RIS Cite

The Effect of Catechetical Method on the Knowledge of Teacher’s Interrogation and the Technique of Interrogation

Year 2009, Volume: 1 Issue: 3, - , 01.03.2009

Abstract

SORU CEVAP YÖNTEMİ EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN SORU SORMA BİLGİSİ VE SORU SORMA TEKNİKLERİNE ETKİSİ

Year 2009, Volume: 1 Issue: 3, - , 01.03.2009

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Sevil Büyükalan Filiz This is me

Publication Date March 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 1 Issue: 3

Cite

APA Filiz, S. B. (2009). SORU CEVAP YÖNTEMİ EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN SORU SORMA BİLGİSİ VE SORU SORMA TEKNİKLERİNE ETKİSİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 1(3).
AMA Filiz SB. SORU CEVAP YÖNTEMİ EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN SORU SORMA BİLGİSİ VE SORU SORMA TEKNİKLERİNE ETKİSİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. March 2009;1(3).
Chicago Filiz, Sevil Büyükalan. “SORU CEVAP YÖNTEMİ EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN SORU SORMA BİLGİSİ VE SORU SORMA TEKNİKLERİNE ETKİSİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1, no. 3 (March 2009).
EndNote Filiz SB (March 1, 2009) SORU CEVAP YÖNTEMİ EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN SORU SORMA BİLGİSİ VE SORU SORMA TEKNİKLERİNE ETKİSİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 3
IEEE S. B. Filiz, “SORU CEVAP YÖNTEMİ EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN SORU SORMA BİLGİSİ VE SORU SORMA TEKNİKLERİNE ETKİSİ”, Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, vol. 1, no. 3, 2009.
ISNAD Filiz, Sevil Büyükalan. “SORU CEVAP YÖNTEMİ EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN SORU SORMA BİLGİSİ VE SORU SORMA TEKNİKLERİNE ETKİSİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1/3 (March 2009).
JAMA Filiz SB. SORU CEVAP YÖNTEMİ EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN SORU SORMA BİLGİSİ VE SORU SORMA TEKNİKLERİNE ETKİSİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1.
MLA Filiz, Sevil Büyükalan. “SORU CEVAP YÖNTEMİ EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN SORU SORMA BİLGİSİ VE SORU SORMA TEKNİKLERİNE ETKİSİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, vol. 1, no. 3, 2009.
Vancouver Filiz SB. SORU CEVAP YÖNTEMİ EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN SORU SORMA BİLGİSİ VE SORU SORMA TEKNİKLERİNE ETKİSİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1(3).