Halkla ilişkiler, bir kurumun tüm iç ve dış hedef kitleleri ile iletişimini düzenleyen bir yönetim işlevidir. Sürdürülebilirlik yaklaşımının kurum yönetimine ve çalışanlarına gereğince anlatılması, gönüllülüğün sağlanması, medya ilişkileri aracılığı ile stratejik hedef kitlelerin gelişmelerden haberdar edilmesi ve sürdürülebilirlik denetlenmesi gibi konularda halkla ilişkilerin önemi yadsınamaz. Bu çalışma sürdürülebilirlik kavramını ekonomik, sosyal ve çevresel boyutları ile ele alarak kurumlarda sürdürülebilirlik yönetiminin etkin ve başarılı olabilmesi için halkla ilişkiler alanında yapılabileceklere odaklanmaktadır. Sürdürülebilirlik halkla ilişkilerde pozitif imaj yaratmak için kullanılan bir araç olarak ele alınmamış, etik çerçevede, kurumların ve genel olarak toplumun esenliğine katkı sağlayabilmek için ehil kişilerce yönetilmesi gereken bir ilke olarak kavramsallaştırılmıştır
Sürdürülebilirlik Yönetimi Halkla İlişkiler Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 4 Sayı: 1 |